miten mä saan ovelasti miehen kiinni pettämisestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LammasSusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LammasSusi

Vieras
Mä siis tiedän että mies pettää mua.Jaa mistä? Vahtii puhelinta kun haukka , työpäivät venyy, kiukuttelee mulle ja kotona olo ei kiinnosta.
Nyt mä haluisin saada fakta tietoa ja miehen kiinni,mutta ns. vaivihkaa, en siis halua että mies tajuaa että mä tiedän enkä halua näyttää miehelle kuinka paljon muhun sattuu.

Mä van haluisin löydä sille faktat pöytään ja sanoa että hyvästi ja häipyä.Mua ei petetä ja mä en pettämistä ana anteeks.

Vinkkejä???

Alkuperäinen kirjoittaja LammasSusi:
Mä siis tiedän että mies pettää mua.Jaa mistä? Vahtii puhelinta kun haukka , työpäivät venyy, kiukuttelee mulle ja kotona olo ei kiinnosta.
Nyt mä haluisin saada fakta tietoa ja miehen kiinni,mutta ns. vaivihkaa, en siis halua että mies tajuaa että mä tiedän enkä halua näyttää miehelle kuinka paljon muhun sattuu.

Mä vaan haluisin lyödä sille faktat pöytään ja sanoa että hyvästi ja häipyä.Mua ei petetä ja mä en pettämistä anna anteeks.

Vinkkejä???

korjasin virheet...

Pakkaat ukon kamat kassiin kun se on töissä. Kerrot kun tulee kotiin et olet saanut "varmaa tietoa" yhteiseltä tuttavalta tästä sivusuhteesta. Reuhaat ja vaadit ukkoa tilittämään heti kaiken tai hyvin likainen ero lähtee alulle 15min päästä. Kyllä se tunnustaa.

Tekisin niin ovelasti ja tyylikkäästi, että istuttaisin miehen pöydän ääreen ja pois en päästäis ennenkuin asiat on selvitetty. Pyytäisin esim. hänen kännykkänsä nähtäville, lähetetyt tekstarit, soitetut/vastatut puhelut. Jos ei suostuis, niin silloinhan asia on selvä.

Mä van haluisin löydä sille faktat pöytään ja sanoa että hyvästi ja häipyä.Mua ei petetä ja mä en pettämistä ana anteeks.

Vinkkejä???

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Miks se pitää narauttaa? Tuleeko sulle siitä parempi mieli vai?

Sä vaan jäisit suhteeseen jossa tietäisit että sua petetään?
Siksi se pitää narauttaa,että oppii että mun kanssa ei leikitä,mulle ei valehdella ja mua ei petetä.Minä en tee toisille niin, joten en hyväksy sitä muiltakaan.

Jatkat samaa rataa. Olet niin rakastunutta ja sokeaa. Kyl sä niit todisteit saat ku se luulee et sä et tajuu mitään. Mut oikeesti sä vaan satutat ittees tolla. Parempi vaan kääntää selkänsä ja jatkaa matkaa taakseen kattomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
No jätä se sitten, ei kai millään "sherlok holmes" leikeillä pelleilemällä mieles parane!

Niinhän mä jätänkin.
Niinkun mä jo sanoin haluan että mies on siinä uskossa etten tiedä pettämisestä, syvässä hiljasuudessa kerään todisteet, isken todisteet pöytään ja sanon hyvästi,lähden enkä taakseni katso.

Tai sitte ku hän sanoo menevänsä jonkun kaverinsa luo, niin soitat tunnin päästä sille hänen kaverille ja pyydät miestäsi puhelimeen. Sanot ettet jostain syystä saanut hänen numeroon soitettua (verkko varattu tms. järkevää). Ja tietenkin takataskussa on joku asia, jos sattuukin olemaan siellä kaverillaan :|

Se on vaan miehelle hetken hämmästys ku se tajuu jääneensä kiinni. Ei sen kummempaa. Suuremman vatsan väänteen hänelle annat ku vaan häivyt mitään ilmoittamatta. Samalla näytät hänelle todellakin ettet ole hänen arvoisensa. Kyl se myöhemmin tajuaa et sä tiesit mut sitäennen hän elää epävarmuuden epämukavassa olotilassa. Muistathan et tehtyjä ei saa tekemättömäksi. Kantsis rauhottua eikä antaa tollasen päästä mielen päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Haarahius:
Se on vaan miehelle hetken hämmästys ku se tajuu jääneensä kiinni. Ei sen kummempaa. Suuremman vatsan väänteen hänelle annat ku vaan häivyt mitään ilmoittamatta. Samalla näytät hänelle todellakin ettet ole hänen arvoisensa. Kyl se myöhemmin tajuaa et sä tiesit mut sitäennen hän elää epävarmuuden epämukavassa olotilassa.

Peesaan.

Se on vaan miehelle hetken hämmästys ku se tajuu jääneensä kiinni. Ei sen kummempaa. Suuremman vatsan väänteen hänelle annat ku vaan häivyt mitään ilmoittamatta. Samalla näytät hänelle todellakin ettet ole hänen arvoisensa. Kyl se myöhemmin tajuaa et sä tiesit mut sitäennen hän elää epävarmuuden epämukavassa olotilassa. Muistathan et tehtyjä ei saa tekemättömäksi. Kantsis rauhottua eikä antaa tollasen päästä mielen päälle.

"Kantsis rauhottua eikä antaa tollasen päästä mielen päälle."

En sano mitään ettei tuu sanottuu liian ilkeesti.

"Kantsis rauhottua eikä antaa tollasen päästä mielen päälle."

En sano mitään ettei tuu sanottuu liian ilkeesti.
öö nyt en tajuu
ja korjaan et tietenkin niin päin että hän ei ole sinun arvoisesi.
Mut siis mistä sä ny suuttuit.

Kannattaa varmaan kuitenkin ensin varmistua siitä, että mies todellakin pettää. Ennenkuin alkaa perheitä rikkomaan. Mä miettisin kyllä sitä lähtemistä vielä sen varmistuksenkin jälkeen, josko asiat vois jotenkin korjata.

En tiedä, toimisiko teillä, mutta kaverin mies jäi kiinni niin, että eräänä päivänä, kun mies tiesi, että kaveri oli käynyt lääkärissä ja mies sitten illalla kysyi, että miten meni (oli siis mennyt lääkäriin pitkään jatkuneiden gynevaivojen takia ...ja siis oli valittanut näistä vaivoista miehelleen, joka tiesi sillä kysyä "tuloksia"), kaveri valehtelikin, että muuten hyvä, mutta hänellä on todennäköisesti joku pahempi sukupuolitauti. Sanoi vielä pokkana, että nyt pitäis tunnustaa, jos jotain tunnustettavaa on, sillä lääkärien pitää saada tietää. Sanoi vielä, että tämä voi kuulemma olla vakavaa.

Yllätykseksi mies olikin vetänyt vihreeksi ja heti perään valkeaksi ja alkanut kertoa ihan muuta kuin kaveri oli odottanut (ei siis kaveri osannut epäillä miehen pettävän...)

Yhteistyössä