Miten mä saan itteni viimeinkin tajuamaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
Että ei, en ole enää lihava läskipallero, ruma ja kuvottava?? Tässä painossa pysynyt jo 6kk, eikä omaan peilikuvaan ole tullut silti parempaa mieltä :/

Olen nyt siis 168cm/58kg, normaalipainoinen ihminen. 2 vuotta sitten painoin 49kg enemmän, mutta vieläkin luulen olevani läskeiltäni samanlainen kuvottava possu :/

korjaus: et ole muuten kuvottava vaikka painaisit 49kg enemmän :)

Nauti nyt uusista mitoistasi, osta joku kiva vaate, katso kaupan sovituskopissa itseäsi nyt kun ei tarvitse enää tuskastua. Hieno homma! Ota ilo irti kesästä!

Työstä psyykettä, sieltä se lähtee, mielestä ja itsetunnosta; syvempiä asioita, laajempia, kuin kilot ja puntarin lukema. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta ammattilainen voi auttaa, jos et yksin onnistu. Tsemppiä, voit olla ylpeä.

Heita kaikki vanha, tarpeeton ja sellainen mista et pida rokeen, siirra sukulaisille ja laita kaikki arvokkaampi kirppikselle. Ihan tays mullistus. Jos et oo niista vanhoista xxl vaatteista hankkiutunut eroon, niin tee se HETI. Totaalinen kaappi- komero- ja laatikkoinventaario.

Sit kun kaikki on siivottu niin hankit pari oikein pehmeaa mattoa ja jotain kauniita uusia tyynyja ja torkkupeiton.

Sulla on kasittelemattomia asioita itsestasi paljon. Kampan suursiivous auttaa sinua lapikaymaan nama asiat. Sun huusholli on taynna talo "laskia", eli tarpeetonta tavaraa, joka heijastelee edelleen sun omaan olotilaan.

Kuulostaa tosi typeralta, mut luota muhun. Totaalinen suursiivous rankalla karsintakadella, siina saattaa menna useampi kuukausi, mutta sen paatteeksi sun olo on paljon parempi.

Tsemppia! :)