Miten mä saan auton ajovalot ja mittariston valot samaan aikaan päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolottaa kysyäkin mutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolottaa kysyäkin mutta

Vieras
Toyota Corolla on merkkinä ja vuosimalli on 1998. Jos laitan mittariston valot päälle niin ajovalot sammuu ja jos laitan ajovalot päälle niin mittaristoon ei tule valoja. Ainoa milloin tulee molempiin valot on kun laittaa "pitkät" päälle.

Onko meillä autossa vikaa vai kuskissa. (Epäilen tota jälkimmäistä :ashamed: )

nimim:"Olisihan se kiva nähdä nopeusmittarin lukematkin".

Alkuperäinen kirjoittaja Nolottaa kysyäkin mutta:
Toyota Corolla on merkkinä ja vuosimalli on 1998. Jos laitan mittariston valot päälle niin ajovalot sammuu ja jos laitan ajovalot päälle niin mittaristoon ei tule valoja. Ainoa milloin tulee molempiin valot on kun laittaa "pitkät" päälle.

Onko meillä autossa vikaa vai kuskissa. (Epäilen tota jälkimmäistä :ashamed: )

nimim:"Olisihan se kiva nähdä nopeusmittarin lukematkin".

kyllä se taitaa olla autossa vikaa...
meillä hävis kesällä vw polosta ajovalot... kyllä etin vikaa, ja loppujen lopuks oli yks liitin hieman sulanut...

siinä toimi kyllä kans pitkät, mut aja niillä sitte, ku kaikki räpsii valoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuu-akka:
hankalia noi uudet autot ite ettiä vikaa... vanhoissa löytyy johdotkin paremmin:)

vaihtoon vaan koko kosla :)

Mulla on vähän eri näkemys käsitteestä "uusi auto"
Meidän auto on siis vuosimallia 1998 eli 10 vuotta vanha.

ei sulla sitte oo vahingossa käsi osunu sille mittariston valojen himmentimelle? meillä se on ooppelissa siina valokytkimen alapuolella. Siitä saa ainakin meillä mittarivalot kokonaan pois päältä... :)

no eihän se tietty uus ole, mut sitä ikäluokkaa jo, että pura nyt siitä sitte ite jotakin... Mulla on kesäautona semmonen -68, joten siks mun mielestä toi sun on uus:)

Yhteistyössä