Miten mä olen näin loppu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Nukuttaa ihan vietävästi eikä mitään jaksais tehdä. Käytiin siskon kanssa kävellen kaupassa (vajaa kilsa suuntaansa) ja kaupassakin piti istahtaa penkille kun otti niin voimille.

Kotona olen pientä puuhastellut, järjestellyt paikkoja, kastellut kukkia,leiponut sämpylöitä ja tehnyt paria eriä ruokaa. Mutta koko ajan vaan nukuttaa ja saa pakottaa itsensä hommiin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
No eikös sulla oo meneillään jo loppuraskaus...vaikka tosin toisia saattaa väsyttää koko raskauden ajan.
Koita nyt vaan levätä siltä osin kuin pystyt.

En mä aiemmin oo ollut yhtään väsynyt. En siis edes eilen. Nyt vaan tämä päivä on ollut ihan älytön. Nukkuis ja laiskottelis vaan mutta kun luonto ei anna myöden |O

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
No eikös sulla oo meneillään jo loppuraskaus...vaikka tosin toisia saattaa väsyttää koko raskauden ajan.
Koita nyt vaan levätä siltä osin kuin pystyt.

En mä aiemmin oo ollut yhtään väsynyt. En siis edes eilen. Nyt vaan tämä päivä on ollut ihan älytön. Nukkuis ja laiskottelis vaan mutta kun luonto ei anna myöden |O

No tänään on sit vaan väsy-päivä...lepäile vielä kun voit
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Hei, se on ihan ymmärrettävää sun tilassas. :) Eikös sä ole raskaudessa jo aika loppusuoralla? Mulla kans puhti pois vaikka viikko sitten olin muka elämäni voimissa. :snotty: :ashamed:

Joo siis ihan lopussa tässä ollaan, tai no, 4 viikkoa laskettuun aikaan.

Hassua vaan että näin yhtäkkiä tulee tällainen. Kun siis oon ollut aika energinen jo jonkin aikaa :| . Tuli vaan mieleen että voisko tuo ilma olla sellainen...josko lupailiskin sadetta ja se vähentää puhtia...

Jos mä sitten laitan vielä pyykit kuivumaan ja teen salaatin ruoan kanssa. Ja siis lopun päivän ihan luvan kanssa laiskottelen :saint: . Kaipa sitä täytyy vaan kuunnella itseään ja huilata jos "käsketään" =)

Hei, se on ihan ymmärrettävää sun tilassas. :) Eikös sä ole raskaudessa jo aika loppusuoralla? Mulla kans puhti pois vaikka viikko sitten olin muka elämäni voimissa. :snotty: :ashamed:

Hassua vaan että näin yhtäkkiä tulee tällainen. Kun siis oon ollut aika energinen jo jonkin aikaa :| . Tuli vaan mieleen että voisko tuo ilma olla sellainen...josko lupailiskin sadetta ja se vähentää puhtia...
Mulla kans olo vaihtelee ihan älyttömästi. Joskus virtaa on vaikka pienenelle kylälle, joskus ei sitten yhtään. Jospa tää olis ihan asiaankuuluvaa mullakin, viikkoja nyt 32+5.

Mulla kans olo vaihtelee ihan älyttömästi. Joskus virtaa on vaikka pienenelle kylälle, joskus ei sitten yhtään. Jospa tää olis ihan asiaankuuluvaa mullakin, viikkoja nyt 32+5.

Niin kyllähän kroppa sulle kertoo mitä tehdä jos sitä vaan kuuntelee. Kaipa se noin just on että "tasot" vaihtelee ja raskausaikana vielä normaalia enemmän.

voi kultsi :hug: nytten vaan sitte joku ihana juoma (pepsi :D ) kainaloon, joku hyvä dvd pyörimään ja sohvalle makkoilemmaan. sie oot menny tukka putkella monta viikkoa jo ja ressikäyräki on mennynnä katosta lävitte joten ei oo mikkään ihme vaikka vähän ois väsy.

ja matalapaine tekkee tuon kanssa. miullaki vätöstää ja särkee päätä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
jospa luontoäiti pakottaa sinut keräämään voimia tulevaa koitosta varten =)

saattaa tietty olla =) . Mä vaan muistelen miten valtavan täynnä energiaa mä olin esikoisen kanssa loppuvaiheessa. Olin suorastaan hysteerisen ylireipas ja touhusin vaikka mitä.

Normaalistikin oon siis aikalailla touhukas tapaus ja siksi tuntuu oudolta tällainen. No, kaipa sitä voi välillä laiskotellakin hyvällä omallatunnolla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi kultsi :hug: nytten vaan sitte joku ihana juoma (pepsi :D ) kainaloon, joku hyvä dvd pyörimään ja sohvalle makkoilemmaan. sie oot menny tukka putkella monta viikkoa jo ja ressikäyräki on mennynnä katosta lävitte joten ei oo mikkään ihme vaikka vähän ois väsy.

ja matalapaine tekkee tuon kanssa. miullaki vätöstää ja särkee päätä... :/

Sä sen sanoit :flower: . Mulla nimittäin vieläpä on muutama leffa joita en oo ehtinyt katsomaan. Hain perjantaina Filmtownista viikoksi mutta en tosiaan oo ehtinyt edes miettimään niiden katsomista.

Siispä leffa/huili-ilta tiedossa :D

Mulle toi on ollu aivan tavallista loppuraskauksissa. Mä oisin tolla kilsan matkallakin joutunu huiliin mennen tullen ja varmaan nukkunu koko loppupäivän :ashamed:
Viime keväänä kun odotin kakkosta ja esikoinen oli hoidossa, usein nukuin koko sen ajan kun hän oli päiväkodissa (siis olin itse sairaslomalla), sillä jaksoin sitten lopun päivää. Jos yritin tehdä jotain, niin se kyllä kostautu heti supisteluna yms. kipuiluna.

Ymmärrettävää noin loppuraskaudessa :)
Mä olen 3 päivää ollut ihan väsy, enkä tietääkseni ole edes raskaana :D Keskimmäinen valvotti viime yönä |O Kun voiskin vaan mennä soffalle ja olla tekemättä yhtään mitään...No mutta mene sinä munkin puolesta :)

[quote="turkilmas
Siispä leffa/huili-ilta tiedossa :D [/quote]

Kuulostaa just hyvältä =) Nyt lepäilet vaan jos siltä tuntuu - siis jos kehossa siltä tuntuu, älä kuuntele, vaikka mieli yrittäis väittää muuta ;)

Nukuttaa ihan vietävästi eikä mitään jaksais tehdä. Käytiin siskon kanssa kävellen kaupassa (vajaa kilsa suuntaansa) ja kaupassakin piti istahtaa penkille kun otti niin voimille.

Kotona olen pientä puuhastellut, järjestellyt paikkoja, kastellut kukkia,leiponut sämpylöitä ja tehnyt paria eriä ruokaa. Mutta koko ajan vaan nukuttaa ja saa pakottaa itsensä hommiin :headwall:

Mä sain 2vkoa saikkua nla lääkäriltä kun olen niin väsynyt!Nukunkin 5h päiväunia kun lapset ovat hoidossa...niin rv mulla vasta 16

Yhteistyössä