Miten mä nyt tekisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Mulla on ollu onkelmia kierukan kanssa.

Viime käynnillä se jouduttiin vaihtamaan ja gyne vakuutti, vannotti ja pisti lupaamaan että jos tulee vielä ongelmia niin soitan tiettyyn tk:seen ja käsken välittää hänelle soittopyynön, vaikka hän itse on lomalla heinäkuun puoleenväliin (vai olikohan se elokuun..). Siis tosissaan vannotti, että jos napisevat tk:ssa niin jankutan vain niin kauan että suostuvat. Kierukka laitettiin kystan ja endoepäilyn takia.

Noh. Nythän sitten ongelmaa taas on, pientä tasaista vuotoa kaks viikkoa ja outoja tuntemuksia alakerrassa, epäilen että niin kuin viimeksi, kierukka ei ole kunnolla paikallaan. Jotain tekemistä kohdun mallin kanssa, kuulemma.

Enää kolmatta kertaa en aio kokeilla josko hökötys sisällä pysyisi, joten ajattelin huomenna soittaa ja pyytää että kiskaisisivat pikaisesti kierukan kokonaan pois kiusaamasta. Tarvitsisin kuitenkin jonkun näköistä ehkäisyä ja hormonihoitoa ehkäisemään "liikakasvua" joten pilleriresepti olis aiheellinen.

Häiritsenkö nyt sitten asian kanssa lomailevaa gyneä vai tyydynkö siihen jolta aika löytyy?

Yhteistyössä