Miten mä kestän tän raskauden loppuun asti kun olo on nyt jo näin tukala?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valivali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
heei, mullaki kolmas raskaus! ja tuntuu että entistä rahnasempi vaan oon, onhan edellisestä kerrasta kuitenkin jo 4v, ts. lapsille tulee ikäeroa tuo 4v.
Itekki kuullu tuota että ei saa valitttaa ite oot valintas tehny, no eipä tämä paljon kyselly että voiko tulla, kahden piti hyvin riittää meille.
ja kyllä kokemusta on myös siitä kun lapsi ei saa alkuaan, tai jos saa niin menee kesken, takana kuitenkin 5keskenmenoa.
Valitan tasan niin paljon kuin haluan, vaikka se olisi kuinka epistä joidenkin mielestä. :xmas:

Jos on tukala olo kipuineen ja vaivoineen, niin kyllä sitä saa valittaa.

ok, ei liity mitenkään toisiin , mutta itse olisin tyytyväinen jos kyytiläinen olisi matkassa pysynyt, en vaan ole ikinä sietänyt valitusta turhasta mutta aiheesta kylläkin , joten annettaako anteeksi ap:lle mutta menkää tee muut räksyttämään toisaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi:
ok, ei liity mitenkään toisiin , mutta itse olisin tyytyväinen jos kyytiläinen olisi matkassa pysynyt, en vaan ole ikinä sietänyt valitusta turhasta mutta aiheesta kylläkin , joten annettaako anteeksi ap:lle mutta menkää tee muut räksyttämään toisaalle.

Eihän ap valita turhasta..ei ap:lle tarvi mitää antaa anteeksi....ei se oo tehny mitää väärin.. kyllä mä ymmärrän sun tuskas..itellä kevääll'ä tullu km.
*muokkasin*

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Ihme porukkaa täällä. Tietenkin saa valittaa jos kerta tekee kipeää. Eikä se ole Huisi sinulta ollenkaan pois. On väärin syyllistää toisia omasta keskenmenosta. Itsekin olen sen kokenut enkä kyllä tuollaista kehtaisi kirjoittaa.

Niinpä! Ärsyttää nää ihme tyypit jotka tunkee joka ketjuun veetuilemaan toisille. Mistään ei sais puhua, ei valittaa, ei kysyä mielipidettä. Joutasitte mokomat pallinaamat jonnekin missä pippurikasvaa :headwall:

Ja ap:lle paljon nyt voimia, rankkaa aikaahan se raskaus on, ainakin toisille jos sattuu kaikki mahdolliset vaivat kaupanpäälle. Ehkä tuo jossakin vaiheessa helpottaa ja nyt vaan sattuu olemaan kurjempaa :hug:
Terv. vaivainen joka kärsii tällä hetkellä (rv 21) päänsäryistä, nivuskivuista niin ettei meinaa pystyä kävelemään ym. vali vali :D

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ihme porukkaa täällä. Tietenkin saa valittaa jos kerta tekee kipeää. Eikä se ole Huisi sinulta ollenkaan pois. On väärin syyllistää toisia omasta keskenmenosta. Itsekin olen sen kokenut enkä kyllä tuollaista kehtaisi kirjoittaa.

Niinpä! Ärsyttää nää ihme tyypit jotka tunkee joka ketjuun veetuilemaan toisille. Mistään ei sais puhua, ei valittaa, ei kysyä mielipidettä. Joutasitte mokomat pallinaamat jonnekin missä pippurikasvaa :headwall:

joka ketjuun ?????

joka ketjuun ?????

No en tiedä, tuntuu vain että mistä näitä idiootteja riittää joka ketjuun.

joka ketjuun ?????

ensinnäkin en ole idiootti ja sä näytät sun profiilin mukaan tunkevasi jokaiseen ketjuun , joten pidähän pienempää suutasi, mä olen hyvä ihminen enkä ikinä sanoisin noin pahasti kenellekkään , rauhoitu hyvä ihminen :heart:

suosittelen pitkää pötkön mallista tyynyä, josta saa tukea jalalle ja kädelle kyljellä nukuttaessa. Ainakin joku aika siten mm. lidl myi sellaisia nimenomaan raskaana olevien avuksi

:o
Voi hyvää päivää taas.

Ap.lle voimia loppuraskauteen. Ja Huisille pahoittelut kesken menosta.

Ap auttaisko jos illalla ottaisin panadolia? Ja laittaisit tyynyjä vähän tueksi? Niin jos nestettä ei tarpeeksi saa niin sekin alkaa supistuttaan. Mut sitten ku juo niin alkaa pissattaan et miten sitä pitäis tehdä en tiiä.
Kokeile illalla venytelyä ja jos vaikka mies vähän hieros niin rentouttaisko se?

joka ketjuun ?????

ensinnäkin en ole idiootti ja sä näytät sun profiilin mukaan tunkevasi jokaiseen ketjuun , joten pidähän pienempää suutasi, mä olen hyvä ihminen enkä ikinä sanoisin noin pahasti kenellekkään , rauhoitu hyvä ihminen :heart:

Jos sä olet niin hyvä ihminen, niin miksi sä tulet toitottamaan keskenmenostasi ketjuun jossa valitetaan raskausvaivoista? Hyvä ihminen ei syyllistä toisen kärsimyksestä kun on itse kokenut jotain rankkaa.

Mä elin aina kukkeinta aikaani raskaani vaikka veskissä saikin rampata. Pieni maha, paino ei juuri noussut ja elämäni kunnossa ja pirteä. Vauva-ajoista olen myös nauttinut vai liekö ollut helpot lapset ja hyvinnukkuvat. Uhmanneet eivät juuri ole eikkä muutakaan.

Mullaki koski jalkoihin 3n viikon ajan niin paljon,että housujen pukeminen ja riisuminen teki kauheeta tuskaa ja piti köpötellä,niinkuin paska ois housussa:D Nukkuessa kyljen kääntäminen sattu niin paljon,että teki mieli itkeä^^ Saahan sitä valittaa,ku tuskin se keneltäkkään on poissa:D Onneksi sitte meni ohi:)

älä viitti valittaa itse toivun juuri keskenmenosta , oten noi sun vaivat on sen rinnalla todella pientä!

Älä viitti valittaa, toiset ei raskaudu millään tai kokevat täysiaikaisen lapsen kuoleman, ärsyttää tuollainen pienistä kitinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älä viitti valittaa itse toivun juuri keskenmenosta , oten noi sun vaivat on sen rinnalla todella pientä!

Älä viitti valittaa, toiset ei raskaudu millään tai kokevat täysiaikaisen lapsen kuoleman, ärsyttää tuollainen pienistä kitinä.

tää oli ap:lle ei sulle
:hug: joten älköön hyvät ihmiset ruvetko vääntää riitaa tahallaan , kaikilla on huolia mutta isommat huolet tuskin tulee tänne palstalle asti, joten sovitaan että kaikki saa valittaa, jooko ? :D

Yhteistyössä