Miten mä ikinä ehdin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsehän te olette tuon kiireen kehittäneet. Miksi piti vuokrata jos nyt, vaikka ei ole aikaa laittaa kaikkea kuntoon? Olisitte viivästäneet vuokraamista viikolla.

no sitä on jo viivästetty kuule :) Tai siis päätettiin jo talvella ettei vuokrata heti kalastuskauden alusta. mutta aina ei asiat etene sitä tahtia kun pitäs... kun aina onnistuu sairastelut sun muut tulemaan kuvioihin pahimman kiireen keskellä...

enkä mä oo sanonu että se ois jonku muun vika...

niin ja se vielä että nää vuokralaiset soittaa jo talvella ja varaa, koska tietävät ettei enää tässä vaiheessa ole toivoakaan saada mökkiä sille ajankohdalle mille haluaisi...

ja senkin kerron vielä että asumme aivan pohjoisessa, joten piti odottaa aika kauan aikaa että lumet suli jotta päästiin hommiin... kun vaikea se on etukäteen arvioida millon talvi alkaa hellittää... vähän eri kuin etelässä.

tenollehan puhuthaan hyvvä lohen nousua. täältä on noussu tänhään koskesta minun tion mukhaan 4 lohta. kyllä se pikkuhiljaa alkaa taas turisti kulkheen. tässä pysähty tenolle meneviiä turisteja vaappuja lokkaamassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
tenollehan puhuthaan hyvvä lohen nousua. täältä on noussu tänhään koskesta minun tion mukhaan 4 lohta. kyllä se pikkuhiljaa alkaa taas turisti kulkheen. tässä pysähty tenolle meneviiä turisteja vaappuja lokkaamassa =)

jaa missäpäin? :)

joo on ainakin kulkuttamalla tullut nyt paremmin kun parina edellisenä vuonna.

hyvänäköset mökit. mies on nytki menno soutahmaan, yhen lohen on matkakoskelta saanu nyt on tässä "kotikoskessa" Turtolasta, korpikoskelta tullu tänhään nuo kalat. eilen tais tulla 6.. en ole varma .en ole ehtiny tilastoja kathoon vielä

hyvänäköset mökit. mies on nytki menno soutahmaan, yhen lohen on matkakoskelta saanu nyt on tässä "kotikoskessa" Turtolasta, korpikoskelta tullu tänhään nuo kalat. eilen tais tulla 6.. en ole varma .en ole ehtiny tilastoja kathoon vielä

niin missäpäin te kalastatte?

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:
joten unohda kaikki.
Hymyilet vain viattomasti jos joku valittaa.
Todennäköisesti kukaan ei ainakaan paljoa valita että kaikki ei ole valmista.
Ja jos valittaa, ehdotat heti alennusta vuokrasta.

:D hyvä suunnitelma.

no hyvin ne viime kesän pärjäs vaikkei ollu makuuhuoneissa lamppuja eikä verhoja... :whistle:

veikkaan ettei noita kalastajaäijiä paljon verhot ja verhotangot kiinnosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku ejk:
Saisitko jonkun lapsenlikaksi vahtimaan tyttöä niin pääsisit ite mökille?

no kovin huonosti kun kaikki on töissä ja anoppi on koulutuksessa Rovaniemellä :/

mutta mä luotan että kyllä tää järjestyy, pakko sen on :) pitää ne viimeset päivät tehdä sitte niin että kun ukko tulee kotiin ni mä lähden sinne vielä alkuyöksi hommiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
eipä sitä mökkiä vuokrata ku nukkumista varten =)

no sepä se. Isoin ongelmahan on se että MÄ haluan että kaikki on täydellistä :D

täällä onneksi on valoisaa ympäri vuorokauden ni voi yölläki siivota yms.

tuttua tuo yöllä siivoaminen. meiläki on nyt lohivieraita. asuvat kylläki (nukkuvat) tuossa Tolpinrannan mökeissä. valittelevat ku on liian valosaa, toisaalta kehuvat ko on mukava näkkee yölä missä on

tuttua tuo yöllä siivoaminen. meiläki on nyt lohivieraita. asuvat kylläki (nukkuvat) tuossa Tolpinrannan mökeissä. valittelevat ku on liian valosaa, toisaalta kehuvat ko on mukava näkkee yölä missä on

mä oon laittanu mökkiin pimennysverhot kaikkiin ikkunoihin niin saavat kämpän pimeäksi kun käyvät nukkumaan.

mä oon laittanu mökkiin pimennysverhot kaikkiin ikkunoihin niin saavat kämpän pimeäksi kun käyvät nukkumaan.

hyvä homma! varmasti tykkävät ku saa huohneen pimeäksi :) pitänee ajella kesällä tenolle, tiä vaikka nähtäis =)

hyvä homma! varmasti tykkävät ku saa huohneen pimeäksi :) pitänee ajella kesällä tenolle, tiä vaikka nähtäis =)

ei sitä koskaan tiedä :)

mies on nonta vuotta puhunu että halvva tenole kalhaan, mieki tahon. mutta onko sielä jotak itoimintaa lapsillekki? jos vaikka viikon on niin tylsistyykö kuoliaaksi ennen lomaa?

mies on nonta vuotta puhunu että halvva tenole kalhaan, mieki tahon. mutta onko sielä jotak itoimintaa lapsillekki? jos vaikka viikon on niin tylsistyykö kuoliaaksi ennen lomaa?

no ei täällä oikein muuta ole kuin jos ovat sitte kalassa mukana. En mä tiiä mitä noitten turistien lapset tekee, varmaan paiskoo kiviä Tenoon :D

aika hiljainen paikka tää on noin niinkuin muuten, kesällä vilkastuu kun kalastajat tulee.

no ei täällä oikein muuta ole kuin jos ovat sitte kalassa mukana. En mä tiiä mitä noitten turistien lapset tekee, varmaan paiskoo kiviä Tenoon :D

aika hiljainen paikka tää on noin niinkuin muuten, kesällä vilkastuu kun kalastajat tulee.

vanhmepi poika menee varmaan isänsä mukana. nyt ei ole vielä päässy ku liivit oli menny pieniksi. tänhään tilathiin uuet. luulis tänä vuonna jo osaavan olla, ikää 4.5v. nyt oottaa että pääsee isin mukhaan kalastaan lohtaa LAAPULLA ( vaappu) nuoremmalle pitäis keksiä jotaki hauskaa...

vanhmepi poika menee varmaan isänsä mukana. nyt ei ole vielä päässy ku liivit oli menny pieniksi. tänhään tilathiin uuet. luulis tänä vuonna jo osaavan olla, ikää 4.5v. nyt oottaa että pääsee isin mukhaan kalastaan lohtaa LAAPULLA ( vaappu) nuoremmalle pitäis keksiä jotaki hauskaa...

mies tuossa just muistutti että täällä voi turistit viedä päivämaksulla päiväkotiin päiväksi, jos ite on menossa joelle tai jotain.

mutta kai ne vaan kulkee mukana, leikkii rannalla, heittelee kiviä, samoilee tunturissa... en mä tiiä :)

Yhteistyössä