Miten lyhyeen kynteen voi tekokynnen laittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää häpeilyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enää häpeilyä

Vieras
Haluaisin tekokynnet,vaan pieni ongelma..miten pieneen kynteen voi tekokynnen laittaa..ja pysyykö se?Minulla 1 sormessa syntymästä asti ollut pieni kynsi n.3x3 mm juu,luit oikein..ja tätä tietysti koko lapsuuteni hävennyt enkä ikinä ole käsiäni mitenkään tuonut "esille".Nyt vaan haluaisin tähän muutosta..mutta mitenkähän on?Kiitti jos vastasit.

Mulle sanotiin et ei sillä ole väliä kuinka lyhyt kynsi on tai onko kynttä ollenkaan.

tekokynnen pituus voi olla enintään puolet omasta ainaki aluks. Piteneehän se sit kun kasvaa siellä alla.

tosin en tiiä tehtäskö sulle ihan sit ns. proteesi siihen.

liimattavia olen kokeillut mut ei ne pysy ku hetken..[QUOTE="eee";23322516]Tarkoitatko ap nyt itse liimattavia tekokynsiä vai rakennekynsiä (joko geeli- tai akryyli-)?[/QUOTE]

[QUOTE="eee";23322516]Tarkoitatko ap nyt itse liimattavia tekokynsiä vai rakennekynsiä (joko geeli- tai akryyli-)?[/QUOTE]

nii aivan... mä meinasin omassa postauksessa et jos menee jonnekki kynsistudioon ne laittamaan ja puhuin akryyleistä.

no ei ne pysykkään.

Siel paikas mis mä kävin niin säännöllisesti kävi mies jolle tehtiin ihan uus kynsi koska oma puuttui kokonaan. Ei pitäs olla kallista ja kannattaa ennemmin siihen satsata

juu,kyllä mä aion tehdä näin eli vaan rohkeasti näytille,eikö se siellä sit korjaannu!Kiitos asiallisista vastauksistanne!

[QUOTE="eee";23322592]Kyllä siihen varmasti ainakin jotain saa laitettua. Kannattais varmaan kävellä suoraan johonkin kynsistudioon ihan livenä näyttämään ja kysäisemään. :)[/QUOTE]