Miten luulette, että mies reagoi...

  • Viestiketjun aloittaja Mietteliäs.
  • Ensimmäinen viesti
Mietteliäs.
Eli siis mulla on naamakirjassa kaverina sellainen tyyppi, jonka olen tuntenut vuosia ja ollut häneen vuosia ihastunut ja olen ollut aistivinani samansuuntaista hänen taholtaan. Koskaan kuitenkaan välillämme ei oo mitään flirttailua kummempaa tapahtunut, koska aina oomme tahoillamme olleet suhteessa. Mitäs meinaatte, miten mahtaa reagoida, kun yksityisviestillä vihdoin ja viimein tunnustin hänelle tunteeni?

Tää mies on mulle lähetellyt sydämiä naamiksessa jatkuvalla syötöllä, nytkin taitaa olla vastaamatta liki 30 sydänkutsua. Mutta tuon mun viestin jälkeen ei oo kuulunut mitään. Nyt pelottaa, että munasinko itteni täysin, vai kestääkö miehillä sulatella tälläsiä suoria tunteidenosoituksia ...?
 
NOO
Alkuperäinen kirjoittaja Outolintu:
Taisit munata..Kaikkihan niitä sydämiä lähettelee ilman sen kummempia tarkotuksia. Mut jos haluat varmuuden, laita uus viesti ja kysy suoraan. :)
No älä laita enää uutta viestiä! Luulee vielä sua jokski stalkkeriks.
 
jaa
Mulla on ollut jo muutaman vuoden sellainen "hoito" joka mulla aina välillä lirkuttelee, mutta jos mä sille liian hempeitä puhun, niin ottaa vähän etäisyyttä. Kun pariin päivään oon pitämättä yhteyttä laittaa taas viestiä... Miehet on vaikeita.
 
ap
Siis tiiänhän mä, että kaverit toisilleen lähettelee sydämiä ilman taka-ajatuksia, mutta mua hämää se, että lähettää mulle sydämet salaa, vaikka muille naispuolisille kavereilleen julkisesti.. Niin tää mies on nyt seurustellut jonkun aikaa ja tyttis on myös kaverilistalla, eli näkee nää muille lähetetyt sydämet. Mut jos ei ois mtn tässä takana,ni miks lähettää mulle salaa?

Nii ja eilen laitoin sen viestin. Enkä tosiaan mitään ikuista rakkautta sentään vannonut, kunhan vahvistin se, minkä hän on itekin tiennyt...ei tosin oo tiennyt että oon tosiaan neljä vuotta jo tuntenut näin... muista suhteista huolimatta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tais miekkonen säikähtää..?? :D
Sitä mäkin epäilen.... ehkä eniten siksi, että on mun eksän kaveri...joskaan eivät enää oo meidän eron jälkeen olleet niin tiiviisti tekemisissä. Silloinkin tiesi mun ihastuksesta ja silti kävi meillä päivittäin...

Nyt ku asun omassa kämpässä, ni paukahti joku päivä tohon pihaan koiransa kanssa ja sanoi, että aika usein on tästä ohi mennyt.... Siis mä en tajua? Ton visiitin jälkeenhän mä rohkaistuin sen viestin laittamaan....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tais miekkonen säikähtää..?? :D
Sitä mäkin epäilen.... ehkä eniten siksi, että on mun eksän kaveri...joskaan eivät enää oo meidän eron jälkeen olleet niin tiiviisti tekemisissä. Silloinkin tiesi mun ihastuksesta ja silti kävi meillä päivittäin...

Nyt ku asun omassa kämpässä, ni paukahti joku päivä tohon pihaan koiransa kanssa ja sanoi, että aika usein on tästä ohi mennyt.... Siis mä en tajua? Ton visiitin jälkeenhän mä rohkaistuin sen viestin laittamaan....
joo säikähtäny se varmaan on.. Mahdollista että silläkin tunteita on, mutta ei oo rohjennut niitä näyttää. Nyt sitten kun näytit niin pelästyi ja vetäytyi kuoreen.. voi miehet :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tais miekkonen säikähtää..?? :D
Sitä mäkin epäilen.... ehkä eniten siksi, että on mun eksän kaveri...joskaan eivät enää oo meidän eron jälkeen olleet niin tiiviisti tekemisissä. Silloinkin tiesi mun ihastuksesta ja silti kävi meillä päivittäin...

Nyt ku asun omassa kämpässä, ni paukahti joku päivä tohon pihaan koiransa kanssa ja sanoi, että aika usein on tästä ohi mennyt.... Siis mä en tajua? Ton visiitin jälkeenhän mä rohkaistuin sen viestin laittamaan....
joo säikähtäny se varmaan on.. Mahdollista että silläkin tunteita on, mutta ei oo rohjennut niitä näyttää. Nyt sitten kun näytit niin pelästyi ja vetäytyi kuoreen.. voi miehet :D
No odotellaan mitä tapahtuu. En tosiaan aio uutta kertaa mitään viestiä laittaa tms. Tiiän että on tosi ujo tyyppi...ehkä vaatii sulatteluaikaa ja tietty sekin mietityttää, että ite seurustelee. No ainakin tietää, teki sillä tiedolla sitte mitä tahansa :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
menee nolon puolelle. Tulee laitettua kaikenlaista härpäkettä vaikka kenelle,,saahan sitä itekkin vaikka mitä ja ei siinä sen kummepia ajattele.
En siis niitten sydämien takia luule, että vois olla ihastunut,vaan ihan miehen käytöksestä silloin, kun vielä oltiin samoissa porukoissa. Ja silloin tällöin ollaan privaatisti jutskattu tekstareilla tai naamiksessa. Mutta nyt vaan tuli tunne, että pitää sille kertoa, että vaikka ei enää nähäkkään, niin en oo unohtanut tai ihastukseni laantunut, ja että on ikävä niitä aikoja kun kuljetttiin samoissa porukoissa.
 

Yhteistyössä