Miten lopettaa imetys??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ensin oli todella vaikeaa saada imetys toimimaan ja nyt en osaa lopettaa=/
Meidän "vauva" on jo yli vuoden. Ei suostu/ei osaa juoda minkään mallisesta pullosta tai nokkamukista. Juo kyllä mukista, mutta niin pieniä määriä, että kuivuu raukka, jos pelkästään siitä päivän maidot ja muut juomat saisi.. Eli nyt vaan imetyksen lopetus vinkkejä kehiin=)

Minä lopetin kertarysäyksella kun poika oli 13kk,vähentäminen ei kertakaikkiian vaan onnistunut millään,olin sen päivän pois kotoa ja kotiin tullessakaan en antanut rintaa vaikka poika kyllä ehdotteli.

Melko huonosti joi meidänkin poika muuta,mutta kun rintamaitoa ei ollut tarjolla,niin äkkiä alkoi menemään kunnon määriä juotavaa. =)

Sama "ongelma" kuin ap:llä. uudessa kaksplus-lehdessä näytti olevan imetyksen lopettamiseen vinkkejä. Meidän vauva on myös yli vuoden ja tissi on enemmän kuin pop. Neuvoja haluaisin siis itsekin!

Minä laitoin laastarit nänneihin. Hyvin sain tytön vieroitettua, mikä varmaan johtuu siitä, että tyttö on 1v9kk ja hänen kanssaan voi puhua. Osasi kysellä miksi laastarit ym. ja ymmärsi kun kerroin, että tisuttelu loppuu nyt.

Vain vuoden ikäisellä vieroitus voi olla hankalampaa, kun omaa tahtoa jo löytyy, mutta puheen ymmärrys ja puhuminen on vielä hakusessa...

Yhteistyössä