miten lomailette

  • Viestiketjun aloittaja paiste
  • Ensimmäinen viesti
vieras
lapsi poissa tarhasta kesä ja heinäkuun.. itsellä lomaa kesäkuu miehellä pari viikkoa heinäkuussa vielä päikseen ja lopussa auttaa sukulaislapset ja isovanhemmat =)
 
Miehellä on elokuussa lomaa 4 viikkoa. Siitä 1,5vkoa on niin et lapsillakin vielä loma, sitten alkaa koulu. Ja lapsilla siis loma alkaa kesäkuun eka päivä.

Toi yhteinen 1,5 vkoa elokuun alussa varmasti mennään jossain, muutama päivä saaristossa, risteily jne kaikkee muuta pientä kivaa.
 
Itse olen kotona elokuun alkuun asti, joten lomaahan tässä koko kesä on. Lapset aloittelee päiväkodin elokuusta, mutta mies pitää varmaan lomaa siinä samalla, jotta alku olisi helpompaa.. Yhteistä lomaa pidetään sen lisäksi säiden mukaan. Jos on tarpeeksi lämmintä luvassa, niin mies pitänee viikon-kaksi, sen mukaan sitten. Riittää kuin vain ilmoittaa töihin.
Ja mökillä ainakin ollaan, mennään myös nauttimaan kesäisestä helsingistä, ja jos ei ole tarpeeksi lämmin kesä, niin voishan sitä johonkin eurooppaankin lähteä..
 
vieras
juur kuulin et pitää pitää viikko palkatonta vuoden lopuun mennessä (kunnan säästö toimi)
joten aikaistan kesäloman alkua viikolla eli juhannuksesta heinäkuun loppuun ja lapset ovat myös kotona (olen pph eli lapset ovat kyl aina kotona)
 

Yhteistyössä