"uusi" löytyi just niin nopeesti kun itse olen ollut valmis suhteeseen eli tarkoitta sitä että näitä miehiä kyllä tyrkylle ja tulossa olisi ollut ihan riesaksi asti, rymimpia piti potkia pois :heart:
B)
Oli yllätys meinaan se asian laita.
Mutta asiaan ja asiallisesti.
en ollut kovin pitkään yksin, kun tämä mies löytyi. Ehkä vuoden. Sinkkusählinkiä ja jotakin vakipanoa ynnä irtosuhdetta siis oli.
Mies löytyi sinkut.netin kautta
Mulla oli itsellä ilmoitus siellä, ihan puolileikillään puolitosissaan laitoin ja samanlaisella mentaliteetilla tämä mies siihen ilmoon vastasi.
Ei, en saanut ilmooni 200 vastausta, muutaman vain. Kaikki ne halusi heti tavata, vaihtaa puhelinnumeroita yms. Minä en.
Lyhyestä virsi kaunis siis.
Tämän miehen viestiä mietin muutaman päivän, viikon ehkä ja sitten vastasin. Syynä oli valtaisa ikäero: hän on minua 2 v nuorempi
:headwall:
Kaveri osoittauti hauskaksi tyypiksi jonka kanssa oli kiva "heittää läppää", innolla odotin viestejä. Kirjoitimme tiiviisti, kauan - puoli vuotta - kunnes rohkaistuimme treffaamaan. Kumpikin olimme tyytyväisiä senhetkiseen elämäämme, eikä ollut siis mikään epätoivinen tarve löytää kumppania. Siksi oli kiva tapailla että kirjotella tämän kanssa kun hän ei ensimmäisenä ollut pohtimassa, että milloin muutetaan yhteen tai tehdäänkö se yhtinen lapsi yms..