Miten leveät on Emmaljungan Scooterit? (esim. verrattuna Brion Raceihin tai Kombeihin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Meillä on tosiaan Brion Racet ja mä rakastan niitä...mutta ne ei menee makuuasentoon saakka, eikä niille siis ole käyttöä kun vasta sitten kun vauva on sen 6kk.

Pohdin sitten että jos ostan Emmaljungan scooterit, kun ne menee makuulle...mutta kuvissa ne näyttää kylläa iak leveille :/ ja noista Raceista tykkään nimenomaan siksi että ovat niin pienet ja näppärät.

Eroaako nuo Scooterit sitten juurikaan Brion yhdistelmistä leveytensä puolesta?

Meillä on scooterit, mutta ei kokemusta brioista joten empäs osaa verrata, mutta kyllä ne musta on ollu tosi näpsäkän kokoset kun ennen meillä oli duo edget...ihan hyvin sopii kaupoissa menemään.

Meillä on scooterit, eivätkä ne mene täysin makuu asentoon. Soveltuu vasta lapsen ollessa sen 6kk :) Meillä on scootereista tykätty paljon, ehkä perusrenkaat vaihtaisin kevyempiin !

Alkuperäinen kirjoittaja scooter:
Meillä on scooterit, eivätkä ne mene täysin makuu asentoon. Soveltuu vasta lapsen ollessa sen 6kk :) Meillä on scootereista tykätty paljon, ehkä perusrenkaat vaihtaisin kevyempiin !

Miten mä olin siinä luulossa että ne nimenomaan menee riittävän makuulle jotta niihin saa kantokasin ja siihen sitten vauvan :/

Mitäs hittoa mä sitten keksin? Mihin kuomurattaisiin ihmiset niitä vastasyntyneitä kantokopan kanssa laittavat jos ei kerren ne menekään makuulle :o :/

Scootereita ei saa makuulle, eikä lisättyä esim. kantokassia, eikö? Meillä nyt Classicit jotka menee makuuasentoon ja saa lisättyä tarpeen mukaan kantokassin. Duo Edget oli ennen, ja yhtä hyvät ja mielestäni saman kokoiset. Briot ei yhtään tutut. En siis ollenkaan osannut olla avuksi :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Eiko hel.. meillä onki city crossit :D hyvin muistan. noita scootereita sillo kateltiin kans. mut siis nuo cityt menee ihan makuuasentoon

Hmmm...nyt vaan ois nimenomaan edulliset Scooterit käytettynä tarjolla, eli siksi ne nyt kiinnostaa eritoten :D

Mutta jos niistä ei ole sen paremmin alta 6kk ikäisen rattaiksi, niin en mä niitä sitten osta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Scootereita ei saa makuulle, eikä lisättyä esim. kantokassia, eikö? Meillä nyt Classicit jotka menee makuuasentoon ja saa lisättyä tarpeen mukaan kantokassin. Duo Edget oli ennen, ja yhtä hyvät ja mielestäni saman kokoiset. Briot ei yhtään tutut. En siis ollenkaan osannut olla avuksi :laugh: :ashamed:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Eiko hel.. meillä onki city crossit :D hyvin muistan. noita scootereita sillo kateltiin kans. mut siis nuo cityt menee ihan makuuasentoon

Hmmm...nyt vaan ois nimenomaan edulliset Scooterit käytettynä tarjolla, eli siksi ne nyt kiinnostaa eritoten :D

Mutta jos niistä ei ole sen paremmin alta 6kk ikäisen rattaiksi, niin en mä niitä sitten osta :saint:

Emmaljungan sivuillaki lukee scootereissa että eivät sovellu alle 6kk (tai jotain siihen suuntaan)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Emmaljungan sivuillaki lukee scootereissa että eivät sovellu alle 6kk (tai jotain siihen suuntaan)

Ok, no sitten mä unohdan ne. Höh.

liputan teutonia timmyjen puolesta, kapeemmat kun scooterit ja menee täysin makuulle.. ne ostin vauvalle kantokassin kanssa ja loistavat on edelleen isommankin kanssa koska on tilavat :wave:

Juu timmyissä saa käännettyä kuomun, että kantokopan kanssa ne toimii makaavalla lapsella. Mutta mikset käytä ekana niitä kombeja ja sitten siitä 6kk tms iästä niitä raceja, tai scootereita =)

Yhteistyössä