miten lasten isä suhtautunut uuteen mieheesi

Äitipuolena vastaan että mieheni on erittäin tyytyväinen ex:sä uuteen mieheen!Luottaa hänen lastenhoitokykyynsä jopa enemmän kuin ex:sä...Ex-puolisolla kun tahtoo tuo viina ajoittain maistua ja uusi mies on lähes absolutisti!Meidän tapauksessa siis lasten isä on lähinnä helpottunut kun on joku katsomassa lasten perään silloinkin kun äitistä ei siihen ole!!

koiraharrastaja
Alkuun oli vaikeaa. Löysin nykyisen mieheni pari kuukautta eron jälkeen, vaikka vannoin, etten ikinä uutta miestä ota :kieh: . Ex-mies oli tietenkin varma, että uusi mies oli "syyllinen" eroomme, eikä usko varmaan vieläkään, että nainen voi haluta avioeron ilman uutta miestä...
Nykyisin, yli viisi vuotta eron jälkeen, suhteet ovat kaikin puolin asialliset, ostaapa ex jopa joululahjat kaikille lapsille, myös minun ja uuden mieheni pojille. On viettänyt myös pari viime joulua kodissamme, kun haluaa tietenkin tavata lapsiansa myös niinä jouluina, jolloin lapset ovat minulla. :xmas:

alannah harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 16:35 vieras kirjoitti:
Miten sun lastesi isä suhtautui siihen, että löysit uuden miehen? Kuinka kauan oli kulunut aikaa sinun ja ex-miehesi erosta?
Meni jotain 5 kk ku löysin uuden, nykyisen mieheni. Nykyinen mieheni oli ollu hieman tietonen mun ja exän huoltajuus jutusta... Eipä oo exä sanonu yhtää mittää kui on suhtautunu ku löysin uuden. Ihan hyvin tulevat toimeen mut en päästä exää sisälle uuteen kotiin. Oon esikkoa vastassa ku tulee ja sit ku hänet isukki hakee.

Samoin kuin minuun. Eli kun ex:llä oli hetken miesystävä niin mieheni kävi sanomassa sille, että ne sitten ei ole sinun lapsiasi. Sanonut saman minulle, eli kukaan ei saa sanoa hänen lapsilleen mitään kasvattavaa kuin hän itse ja ex, eli kukaan ei kasvata... :/

Lapseni isä vihaa nykyistä miestäni, vaikka mitään syytä siihen ei ole. Hän haukkuu tätä ja on joskus lähettänyt törkeitä tekstiviestejä. Nykyinen mieheni ei ole koskaan ollut missään tekemisissä ex-mieheni kanssa, ei ole edes puhunut tämän kanssa. Eronälkeen meni noin 1½ vuotta, kun tapasin nykyisen mieheni, joten hän ei todellakaan ollut eron syy.

Yhteistyössä