6-vuotiaasta kouluampujasta varoitettiin useita kertoja – opettaja haastaa koulun oikeuteen
Opettaja sai ampumisessa hengenvaaralliset vammat, mutta on nyt toipumassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vasemmistolainen vapaa kasvatus...Kun supernannyä katselee, niin lapsilla ei ole yhtään kuria ja järjestystä. Annetaan vaan vapaasti kasvaa. Ei tietenkään saa olla liian kova kuri, mutta kyllä mulla on ollut lapselleni säännöt ja hänestä on kasvanut hyvä teini.
joo, kyllä suomalaistakin nannyä kahtelee ja niitä lapsia, niin ei voi kuin ihmetellä, miten jotku vanhemmat ei saa lapsilleen mitään kuria tai eivät ehkä yritä saadaKun supernannyä katselee, niin lapsilla ei ole yhtään kuria ja järjestystä. Annetaan vaan vapaasti kasvaa. Ei tietenkään saa olla liian kova kuri, mutta kyllä mulla on ollut lapselleni säännöt ja hänestä on kasvanut hyvä teini.
Eikös sen nannyn jäähymenetelmä ole todettu ihan haitalliseksi..Kun supernannyä katselee, niin lapsilla ei ole yhtään kuria ja järjestystä. Annetaan vaan vapaasti kasvaa. Ei tietenkään saa olla liian kova kuri, mutta kyllä mulla on ollut lapselleni säännöt ja hänestä on kasvanut hyvä teini.