miten lakanan alla olevan froteemuovin saa pysymään suorassa, 3v:n sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joudun oikomaan sitä joka päivä, kun se menee aivan muhkuroille ja ruttuun.
3vuotiaan sänky on 80 x 120cm, ja se froteepintainenmuovi on 90x140cm, eli yltää joka reunalta patjan alle/sängyn reunan väliin että ei liikkuisi.
Pitäisikö mun leikata se muovi pienemmäksi? Meneekö se sitten enää ruttuun?
Vai ompelenko jotain kuminauhaa muoviin kiinni ja pujotan sen patjaan kuminauhalla kiinni?

Miten muiden sängyissä?

Ai niin pidän pyyhettä siitä muovin ja lakan välissä että ei hiostaisi lasta niin paljoa. Se tuskin kyllä vaikutta asiaan. Pyyhe ja muovi on aina samoilla makkaroilla.

Mulla tosin petari muovin ja lakanan välissä, mutta mutkalle menee. Sen verran pieni on ettei yllä reunojen yli, joten älä ihmeessä leikkaa omaasi, apua ei siitä löydy. Pakko vaan oikoa sitä... Ne kuminauhat kulmissa voisivat auttaa, mutta mä en jaksa nähdä vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Onko teillä ne tarpeen? Kun me ei olla ikinä sellasia pidetty...

Viime yönä viimeksi oli tarpeen kun oli pissa tullut yöllä. Meillä ei ole tytön sängyssä petaria ja toi patjapyykki on sitten isompi juttu.

Harvoin yövahinkoja sattuu mutta silloin kun sattuu niin tuo frotee on kyllä hyvä juttu.

Meillä on tarpeen, poika ei aamulla aina kerkeä vessaan kun niin kauhia pissahätä
ja olisi kyllä oksennustaudissa mennyt patja uusiksi jos muovia ei välissä olisi ollut

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä on tarpeen, poika ei aamulla aina kerkeä vessaan kun niin kauhia pissahätä
ja olisi kyllä oksennustaudissa mennyt patja uusiksi jos muovia ei välissä olisi ollut

Täälläkin tuo muovi pelästanut patjan monta kertaa oksennustaudissa.
Eikä tarvi koko sijauspatjaa pestä.

Meillä on kestovaipoissa käytettävää pul-kangasta ohuen petauspatjan alla, ja hyvin pysyy paikoillaan. Jos pissavahinko sattuu, niin samaan koneelliseen mahtuu sekä petari (200 cm pitkä ) että lakana.

Yhteistyössä