Miten laihdutat?

  • Viestiketjun aloittaja Jönö
  • Ensimmäinen viesti
Jönö
Kun haluat pudottaa painoa, mikä on laihdutus-metodisi? Karppaatko, lasketko pisteitä tms.? Pidätkö herkkupäiviä vai oletko tosi tiukka? Kuinka paljon olet saanut pudotettua ja onko paino pysynyt? Kerro kaikki :)
 
Olen syömättä, tai syön todella vähän parin viikon ajan. Esim. tänään olen syönyt yhden viilin. Paino tippuu nopeasti, nyt 4kg vajaassa viikossa. Siis tiedän toki ettei se ole "oikeaa" laihtumista, mutta antaa motivaatiota sitten alkaa laihduttaan oikeasti ja terveellisesti kun näkee vaakan näyttävän vähemmän :D
 
Dingle
Olen syömättä, tai syön todella vähän parin viikon ajan. Esim. tänään olen syönyt yhden viilin. Paino tippuu nopeasti, nyt 4kg vajaassa viikossa. Siis tiedän toki ettei se ole "oikeaa" laihtumista, mutta antaa motivaatiota sitten alkaa laihduttaan oikeasti ja terveellisesti kun näkee vaakan näyttävän vähemmän :D
Miten pystyt olemaan nälän tunteessa? Miten voit nukkua kun maha kurnii?
 
"vieras"
Karppaan ja välillä on kausia että syön normaalisti, esimerkiksi leirit yms. 8 kg pois ja nyt kesästä on ollut siinä kun en ole vielä ottanut kunnon kuuria, pitäis vielä 10 kg tiputtaa. Tuo 8 kg lähti 3 kk ja pidin hiilaripäiviä kerran viikossa.
 

Yhteistyössä