Miten lähettää tuote Matkahuollon kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutonet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutonet

Vieras
Olen siis lähettämässä Huutonetin kautta myymäni tuotteen bussilla, koska kyseessä iso tuote ja postikulut olisivat kohtuuttomat.

Miten se käytännössä tapahtuu? Maksaako ostaja ensin ja lähetän sitten rahtina? Tarkoitus on, että huutaja maksaa kulut.

Kokemuksia kiitos!

Se onnistuu niinkin, että viet kamppeet Matkahuoltoon ja lähetät ne vastaanottajan laskuun. Mun mielestä kaikista helpointa noin, molemmille osapuolille :) Itse oon pistänyt vaunut toiselle puolelle Suomea tolla tavalla. Ostaja maksoi siis tietysti vaunut ensin mulle, mutta kuljetuskulut Matkahuoltoon niitä noutaessaan.

Ajattelin vain, että jos ei vastaanottaiskaan niin ei siis kannata laittaa bussiennakkona? Muutenhan palautuisivat mulle takaisin ja kulut tulisivat maksetuksi mulle?

Alkuperäinen kirjoittaja kiitti:
Ajattelin vain, että jos ei vastaanottaiskaan niin ei siis kannata laittaa bussiennakkona? Muutenhan palautuisivat mulle takaisin ja kulut tulisivat maksetuksi mulle?

Mut kaipa se vastaanottaa, kun on kuitenkin ne kamppeet maksanut sulle etukäteen? Siis ennakkona vain ne kuljetuskustannukset, ei koko setti.

Yhteistyössä