Miten kylpylässä "toimitaan"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulikoimaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulikoimaan

Vieras
ensimmäistä kertaa siis ollaan menossa.
pitääkö olla omat pyyhkeet mukana? saako ottaa huoneesta? saako ne olla siellä allasalueella?
saako olla omat läpsykkäät jalassa? entäs joku ohut paita, tunika tms altaan ulkopuolella, jos vaan vahtii lapsia altaan vieressä?
vai onko kylpylät yhtä "kliinisiä" kuin uimahallit?

majoitutaan samalla siihen hotelliin.

Pyyhkeet ja kylpytakit on huoneessa ja ne otetaan mukaan allasosastolle. Me ainakin ollaan menty pelkissä kylpytakeissa huoneesta allasosaston pukukopeille. Altaan ulkopuolella jos olen oleskellut, olen hakenut pukukopista kylpytakin uimapuvun päälle. Ja saa olla omat läpsykkäät jalassa =)

Meillä oli ainakin kylpytakit talon puolesta, joiden kanssa mentiin allas-alueelle. Ja kai siel altaan ulkopuolel voi olla vaatteet päällä, ei meillä uimahallissakaan valvojat ole uikkapukuisillaan vaan ihan sortsi/t-paita setillä...

Kylpylöissä on pyyhkeet ja ne saa ottaa allasalueellekkin mukaan. Huoneissa löytyy myös kylpytakit, ainakin niissä kylpylöissä missä minä olen ollut. Ja ne kylpytakit päällä läpsytellyt menemään polskii. Omat läpsykkäät saa olla ja vaikka joku ohut paitanenkin kun lapsia vahtii. :) Mutta voihan sinne myös ottaa sen kylpytakin päälle altaan reunalle. Yleensä siellä on sellaisia tuolia missä voi istuakkin. Ja allasbaari. Kylpylöissä on huomattavasti rennompaa touhu, mitä tavallisissa uimahalleissa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:
Meillä oli ainakin kylpytakit talon puolesta, joiden kanssa mentiin allas-alueelle. Ja kai siel altaan ulkopuolel voi olla vaatteet päällä, ei meillä uimahallissakaan valvojat ole uikkapukuisillaan vaan ihan sortsi/t-paita setillä...

Joo mutta niillä on sitten uimapuku siellä alla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:

Joo mutta niillä on sitten uimapuku siellä alla
*Muoks*Pitäsköhän mennä nukkumaan...

Yhteistyössä