Miten kuvailisit orgasmin?

alabama
Ainakin minulle tulee sellainen olo kuin olisi pissahätä,mutta se tuntuu mukavalta.Mitä pidempään sitä antaa odotuttaa niin sitä kivempaa se mielestäni on.Orgasmin jälkeen olo on täysin rento enkä ainakaan minä jaksaisi enää tehdä mitään.. ;)
 
voih
alkaa hiipiä sellainen värisevä aaltomainen lämmin tunne varpaista ylöspäin. ehkä tune on että liki pissahätää on. mutta kun antaa orkun tulla niin se värisevä aaltoilu kulkee sähköiskun tavoin koko kropan läpi. silloin laittaa ihan voihkimaan ääneen. sitten tulee niin rento olo ettei hetkeen jaksa tehdä muuta kuin maata reporankana. miehen kainalossa kun olen niin ollaanpa molemmat hetkeksi nukahdettu tuohon raukeaan oloon. jälkeenpäin on sitten hyvä ja virkeä olo...
 
toinen nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 23:02 Nainen kirjoitti:
Saan vain poltettuani ruohoa... Selvänä en saan edellä kuvaillut "oireet" ,utten tiedä, miten antaa sen tulla...
Saatko kuitenkin itseksesi? Mulla on ollut samaa ongelma ennen, jännitin kai toisen kanssa niin etten osannut antaa sen tulla.
Nykyisin osaan olla oma itseni nykyisen miehen kanssa eikä tätä ongelmaa ole.

Mutta savuissa seksi tuntuu kyllä taivaalliselle. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 23:32 toinen nainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 23:02 Nainen kirjoitti:
Saan vain poltettuani ruohoa... Selvänä en saan edellä kuvaillut "oireet" ,utten tiedä, miten antaa sen tulla...
Saatko kuitenkin itseksesi? Mulla on ollut samaa ongelma ennen, jännitin kai toisen kanssa niin etten osannut antaa sen tulla.
Nykyisin osaan olla oma itseni nykyisen miehen kanssa eikä tätä ongelmaa ole.

Mutta savuissa seksi tuntuu kyllä taivaalliselle. :p
Miten se tekee siitä erilaisen tuntuista??? :eek:
 
toinen nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 23:40 utelias kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 23:32 toinen nainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 23:02 Nainen kirjoitti:
Saan vain poltettuani ruohoa... Selvänä en saan edellä kuvaillut "oireet" ,utten tiedä, miten antaa sen tulla...
Saatko kuitenkin itseksesi? Mulla on ollut samaa ongelma ennen, jännitin kai toisen kanssa niin etten osannut antaa sen tulla.
Nykyisin osaan olla oma itseni nykyisen miehen kanssa eikä tätä ongelmaa ole.

Mutta savuissa seksi tuntuu kyllä taivaalliselle. :p
Miten se tekee siitä erilaisen tuntuista??? :eek:
Tuntoaisti herkistyy ja pystyy täysillä keskittymään vain siihen nautintoon...
 

Yhteistyössä