Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja liiku, tanssi, hyppele, ota riemu irti lasten kanssa leikkikentällä jne.
Älä tuijota sitä vaa'an lukemaa vaan vartaloa, kiinteydy!
mä olen nyt 58, haluan olla 50-53 korkeintaan ja kiinteytyä mahd. paljon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja liiku, tanssi, hyppele, ota riemu irti lasten kanssa leikkikentällä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Karppaamalla saat ton helpostikin!
miten, ohjeet =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja liiku, tanssi, hyppele, ota riemu irti lasten kanssa leikkikentällä jne.
mä olen nyt 58, haluan olla 50-53 korkeintaan ja kiinteytyä mahd. paljon
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mut mä luulin taas että riisi ei lihota ja eilen esim koko päivää söin riisia? Mitä sitten voi syödä esim lihan kanssa ja minkäläinen lihaa ja muuta? Esimerkki? =)
Personal treiner on hyvää idea, mutt ei mulla ole aika siihen, ainakin täällä hetkellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Paastolla tuo lähtee viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä en silti varma nyt pystyyn siitä palkitsemaan, kun kotona olen vain aamulla ja yöllä ja joskus voi niin yllättäviä menoja tulla, että mä oikeasti pelkään siitä palkata, mutta mulla ongelmana vielä se että miten voi laihtua jos mä syön vain ulkona, varma sitten mun pitää ota aina eri ateriat ja yhdistää noita tai salattit syödä vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Yleensä ravintoloista saa esim. pihvin kanssa kypsennettyjä kasviksia tai vihersalaattia.Kyllä se ulkona syömälläkin onnistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä en silti varma nyt pystyyn siitä palkitsemaan, kun kotona olen vain aamulla ja yöllä ja joskus voi niin yllättäviä menoja tulla, että mä oikeasti pelkään siitä palkata, mutta mulla ongelmana vielä se että miten voi laihtua jos mä syön vain ulkona, varma sitten mun pitää ota aina eri ateriat ja yhdistää noita tai salattit syödä vaan![]()
Sun elimistö alkaa käydä "säästöliekillä" jos vain vähennät syömistä, kyllä sinun pitää liikkuakin. Ja varmaan syöt vähän, mutta nautit alkoholia aika reippaasti, siitä kertyy hurjasti kaloreita.
Ja älä tosiaan tuijota vaakaa vaan ennemmin peiliä ja sitä, miten vaatteet istuu. Ns. laihaläski on ruman näköistä, kiinteä kroppa ja muutama kilo enemmän painoa näyttää paremmalta![]()