miten kuukaudessa voi saada 5kg pois

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja liiku, tanssi, hyppele, ota riemu irti lasten kanssa leikkikentällä jne.
Älä tuijota sitä vaa'an lukemaa vaan vartaloa, kiinteydy!

mä olen nyt 58, haluan olla 50-53 korkeintaan ja kiinteytyä mahd. paljon

Kai sä ymmärrät ettei dieetillä kiinteydytä vaan liikunnalla

mut mä luulin taas että riisi ei lihota ja eilen esim koko päivää söin riisia? Mitä sitten voi syödä esim lihan kanssa ja minkäläinen lihaa ja muuta? Esimerkki? =)

Personal treiner on hyvää idea, mutt ei mulla ole aika siihen, ainakin täällä hetkellä :(

mut mä luulin taas että riisi ei lihota ja eilen esim koko päivää söin riisia? Mitä sitten voi syödä esim lihan kanssa ja minkäläinen lihaa ja muuta? Esimerkki? =)

Personal treiner on hyvää idea, mutt ei mulla ole aika siihen, ainakin täällä hetkellä :(

No riisi on hiilihydraattia. :p Rasvaahan siinä ei kyllä ole. Lihan kanssa voi peruna/riisi/pasta-vaihtoehdon sijaan syödä kasviksia ja salaattia. Ihan vaan paistettuja kasviksia tai vihersalaattia. Lihaksi käy ihan mikä vaan liha periaatteessa, lihassa ei paljon hiilihydraatteja ole. Kunhan se ei ole mitään lihapullaa, mihin on sotkettu korppujauhoa.

Personal Trainer on musta justiinsa kiireisen kiinteyttäjän vaihtoehto, kun ei ole aikaa mennä tiettyihin aikoihin toimiviin ryhmiin tai liikuntajuttuihin, vaan ajat voidaan sopia sellaisiin paikkoihin kun ne asiakkaalle sopii.

mä en silti varma nyt pystyyn siitä palkitsemaan, kun kotona olen vain aamulla ja yöllä ja joskus voi niin yllättäviä menoja tulla, että mä oikeasti pelkään siitä palkata, mutta mulla ongelmana vielä se että miten voi laihtua jos mä syön vain ulkona, varma sitten mun pitää ota aina eri ateriat ja yhdistää noita tai salattit syödä vaan :D

mä en silti varma nyt pystyyn siitä palkitsemaan, kun kotona olen vain aamulla ja yöllä ja joskus voi niin yllättäviä menoja tulla, että mä oikeasti pelkään siitä palkata, mutta mulla ongelmana vielä se että miten voi laihtua jos mä syön vain ulkona, varma sitten mun pitää ota aina eri ateriat ja yhdistää noita tai salattit syödä vaan :D

Sun elimistö alkaa käydä "säästöliekillä" jos vain vähennät syömistä, kyllä sinun pitää liikkuakin. Ja varmaan syöt vähän, mutta nautit alkoholia aika reippaasti, siitä kertyy hurjasti kaloreita.

Ja älä tosiaan tuijota vaakaa vaan ennemmin peiliä ja sitä, miten vaatteet istuu. Ns. laihaläski on ruman näköistä, kiinteä kroppa ja muutama kilo enemmän painoa näyttää paremmalta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Yleensä ravintoloista saa esim. pihvin kanssa kypsennettyjä kasviksia tai vihersalaattia. :) Kyllä se ulkona syömälläkin onnistuu.

hyvää, mun vaan pitää pyytä vaan sitten =) mun työn vieressä ihan kiva ravintola, siellä mä huomasin saa valitsea riisi, peruna, perunamuusi ja n.e. mut en kasviksista tiedä yhtään, mun pitäisi varma tänään kysyä kun taas sinne pakko lähteä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sun elimistö alkaa käydä "säästöliekillä" jos vain vähennät syömistä, kyllä sinun pitää liikkuakin. Ja varmaan syöt vähän, mutta nautit alkoholia aika reippaasti, siitä kertyy hurjasti kaloreita.

Ja älä tosiaan tuijota vaakaa vaan ennemmin peiliä ja sitä, miten vaatteet istuu. Ns. laihaläski on ruman näköistä, kiinteä kroppa ja muutama kilo enemmän painoa näyttää paremmalta :)

no en mä reipasti nautin, vain pari viikkoa melkein join joka päivää punaviinia, mut lopetin, käytin siitä kun rentoutumiskeino, mut sama mieltä olen että pakko kaikki juhlatkin jäättä pois, ei ne tee hyvää ja alkoholista tulee painoa ja muita ikäviä seurauksia, sekä miks edes pitää juoda kun mulle silti tulee morkis seuraavana päivänä

kysyn vielä sen, kun mä juon paljon kahvia, joka päivää noin 5+kuppia, sekä liikun aina joka paikassa take away kahvikupin kanssa, kun muuten silmätovat ristissä, onko kahvi pahaa juoda jos haluan muutamia kiiloja pois? Jos ei, niin saako maidon kanssa juoda siitä? Kun ilman mä en sietää, voin ihan rasvatonta käyttää

Ei kahvissa mitään pahaa ole, ei se ainakaan lihota, oli sitten rasvaton tai hiilariton dieetti. Jos on hiilariton, niin ihan rauhassa voi käyttää niin rasvaista maitoa siihen kuin vaan haluaa. :D

Liiku enemmän. Syö vähemmän, pieniä annoksia useammin päivässä. Kaikki sokeri ja rasva pois. Juo paljon nestettä, vettä mieluiten. Ja alkoholi pois. Kaikki herkut pois.
Osta vaik joku elimistön puhdistus-juttu. Seki auttanee.

Sä et ole ylipainonen millään. Jotenki nii turhanpäivästä tuo siun valitus. Et sie viihtis lopetta tuota narinaa?

Yhteistyössä