Miten kulmakarvojen nypppimisestä kivuttomampaa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
diipadaa
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä käytän sellasta kulmakarva raaputinta, jolla rapsutellaan karvat pois. Kivutonta ja kätevää. Maksaa muistaakseni 2e tms.
Hei onks tollasiakin olemassa :eek:
Niin siis ne on niitä kulmakarvaveitsiä nimenomaan ja kyllä - niitä myydään ihan tavismarketeissa jne parilla eurolla. Itse käytän sellaista tai sitten ihan kunnon veistä millä ajetaan miehiltä partakin esimerkiksi
ja kohta ne karvat kasvaa takaisin
Joo mut se on niin helppo ja yksin kertanen toimenpide, että ei haittaa vaikka joutus jokapäivä tekeen saman...
ja sitä paitti ihan yhtä nopeesti ne nyppimisen jälkeenki kohta tulee
 
minä
Nypin sitä mukaan kun esille pamahtaa. Tai sitten otan vahalla kaikki "ylimääräiset" kerralla. Itse en koe sitä kivuliaaksi, pingottaa vaan sen hyvin siitä mistä nyppii.
Varmaan kannattaa tosiaan jotain trimmeriä kokeilla, jos tekee muuten kipeää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Jos karva katkastaan vain veitellä se kyllä kasvaa nopeammin takas ihon pinnalle kuin että se vedetään juurineen pois.
No minulla terällä ajeltuna kasvu kestää 1,5vrk. nypittynä 2.5vrk. Eipä tuossa nyt niin hirveää eroa ole. Ja terällä ajelu kestää 30 sekunttia eikä satu, sen voi tehdä joka aamu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Jos karva katkastaan vain veitellä se kyllä kasvaa nopeammin takas ihon pinnalle kuin että se vedetään juurineen pois.
No minulla terällä ajeltuna kasvu kestää 1,5vrk. nypittynä 2.5vrk. Eipä tuossa nyt niin hirveää eroa ole. Ja terällä ajelu kestää 30 sekunttia eikä satu, sen voi tehdä joka aamu :D
ootpa tarkkaan ottanu aikaa karvan kasvusta :flower: Miun pitää lähtee nyt ettimään koulukirjaa tai googlettaa kuinka nopeesti se karva taas kasvoikaa, en ihan purrematta niele tuota. :D
 
vierailija
Minua ei ole kyseinen toimitus sattunut koskaan. Itse asiassa nypin harhakarvoja monta kertaa viikossa, heti kun riittävän pitkä karva pilkistää, että saa pinseteillä otteen :)
 

Yhteistyössä