Miten kukaan voi iloita. Iloitsijoita on miljoonia. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Muslimit riemuissaan Orlandon verilöylystä!
Twitter laulaa ylistystä Allahille ja homojen tappajalle.
13.06.2016 16:10, 6259 lukukertaa

Ramadan-paastokuukautta viettävät muslimit juhlivat eilisen Orlandon verilöylyn takia, kun muslimi meni homojen yökerhoon ja ampui 50 ihmistä kuoliaaksi.

Tässä poimintoja muslimien viesteistä:

“Vannon Allahin nimessä, että pelko homojen silmissä tekee sydämeni onnelliseksi. Nöyryyttäköön Allah heitä.”

“[Homot] helvettiin! Saakoon Allah aikaseksi paljon lisää tällaista!”

“Puolustatko homoja? Oletko terve? Kaikki homot ansaitsevat saman kohtalon kuin Orlandossa.”

“Allahu akbar! Allahu akbar! Allahu akbar! Siunatkoon ja palkitkoon Allah sinut, Omar!”

“Kaikki te homot tässä hashtagissa, teidän kohtalonne on sama: tuhottu ja poltettu helvetissä.”

Klikkaa kuva isommaksi.

Suvaitsevaiston mielestä islamilla ei luonnollisesti ole edelleenkään mitään tekemistä muslimien harjoittaman terrorismin kanssa.

Lähde: Twitter

Mielenkiintoista kuinka media näkee valtavasti vaivaa vakuutellessaan, että kyse ei ole islamista (niin, ei niin, heh heh). Jos asialla olisi ollut "äärioikeistolainen" ampuja, sitä punavihreän riemun määrää toimituksissa olisi vaikea edes kuvailla. Jokainen toimittaja yrittäisi peitota kollegansa hehkuttamalla "äärioikeiston" vaarallisuutta ja kuinka "vihapuhe" pitää kieltää. Jokainen "rasisti" olisi kollektiivisesti syyllinen. Toisin kuin muslimit, joissa ei ole koskaan mitään vikaa vaikka tapahtuisi mitä. Kyse on aina mielenhäiriöstä ja yksittäistapauksesta. Nytkin syynä oli kuulemma suutelu. Eikös se monikulttuurisuus nimenomaan tarkoita suvaitsevaisuutta? Onko suutelun vuoksi 50 ihmisen tappaminen toimittajien mielestä jotenkin hienompaa kuin Islamin vuoksi?

Jokainen tietää Islamin asenteen homoseksuaalisuuteen, maailmassa on lukuisia muslimimaita joissa homoudesta seuraa kuolemantuomio. Silti tässäkään karmeassa joukkomurhassa ei ole punavihreiden "journalistien” mielestä kyse islamista. Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

• Tykkää
Reactions: .....
Sinänsä kyllä mielenkiintoinen ilmiö. Jos kyse olisi mistä tahansa muusta ryhmästä, kun muslimeista, täyttyisi joka ainoa media pöyristyneestä paheksunnasta siitä, miten tällaisesta asiasta voidaan iloita.

Mua taas kiinnostaa tietää mitä mieltä te ootte homoseksuaaleista?? Hyväksyttekö ja mites avioliitto??

Itse olen sitä mieltä, että jos aikuiset puuhaavat keskenään mitä hyvänsä ja touhu on vapaaehtoista, ei kuulu mulle mitenkään. Avioliittojuttu on vähän siinä ja siinä mutta koska laki on jo hyväksytty niin turha enää asiaa pohtia. Eli ok. Ja olen siis nk. "rasisti" (lue: realisti).