MITEN KROPPA REAGOI?!?!?

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Eli mulla on kaks synnytystä takana pienellä ikäerolla(alle 2v),eka synnytys kesti 16½h ja toka n. 7h.nyt oon jälleen raskaana ja tän tulevan ja nykyisen kuopuksen välille tulee 5v.
Jostain oon kuullu/lukenu että jos synnytystenväli on n. 5vuotta niin äidin elimistö käyttäytyy kuin ensisynnyttäjällä?Kokemuksia kellään?Onko mulla nyt sit mahdollisesti taas ootettavissa lähes vuorokauden rutistus :/ ?!?!?!

Mulla oli 6 v eroa ja ei mikään esikoissynnytys ollut..No,esikko tuli 6 h ja kaksoset 9 h,se oli käynnistetty.
Kolmas tulikin 2.5 h ja tämän vikan ja kaksosten väli oli se 6 vuotta.Esikon ja kaksosten väli oli 5 v.

En usko tuohon,kyllä kroppa muistaa..Ja sitäpaitsi jo se nopeuttaa kun uudelleensynnyttäjällä kanava lyhenee ja aukee samanaikaisesti.
Kun ensisynnyttäjällä ensin katoo kanava ja sitten lähtee vasta aukeemaan..

Ei huolta!!

Hmm niimpä, tota oon miettiny sillä mulla on synnytys edessä touko-kesäkuussa ja silloin muksuille tulee ikäeroa 4v7kk-4v8kk :/ ja samasta olen lukenut. Toivotaan ettei niin ole sillä eka synnytys oli sellanen että :'( ...
Paree et tulis nyt nopeemmin ja helpommin.

triplamama
olen itse miettinyt samaa ja lukenut aiheesta, koska tämän kolmannen ja tokan välille tulee melko tasan 10 vuotta väliä. itselläni on ainakin sellanen tunne, että kun tuntee itsensä, tietää miten itse voi nopeuttaa synnytystä, niin eiköhän se ihan jees mene. ja aika menee minusta synnytyksessä niin nopeesti, ei sitä huomaan tuntien kulumista. pääsis jo synnyttämään ja vauvaa hiplaamaan...

Mulla on esikoisen ja kakkosen väli 5,5 vuotta ja kyllä musta kakkosen synnytys oli kaiken kaikkiaan paljon helpompi. Palautuminen oli hiukan hitaampaa kakkosen kanssa, ikä tuo omat kommervenkkinsä vaikka en nyt silloinkaan vielä mikään ikäloppu ollut (32v)

Yhteistyössä