V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Kyllä se niin vaan on, että silloin kun on tosi vähän rahaa niin varaa on ainoastaan huonoihin ruokiin. Lihapiirakka pitää paljon kauemmin nälkää, kuin joku kasviskiusaus ja niitä saa sen kasviskiusauksen hinnalla jo pari pussia. Meillä tehdään itse melkein kaikki ruoka eikä ostella paljoa valmiita, kun ovat aika pienissä pakkauksissa ja itse tekemällä saa enemmän, mutta jos tulee oikein tiukka paikka niin sit kyllä välillä joudutaan turvautumaan vaik lihapiirakoihin tms. kun niistä kotiruuan valmistusaineista saattaa välillä tulla suurempi summa kun noista lihapiirakoista esim. Ollaan nyt vedetty kolmestaan 50e/vk jonka täytyy riittää kaikkeen ja tulee sama todennäköisesti jatkumaan kuukauden loppuun asti eli saas nähdä millanen joulu meille on tulossa=( Etukäteen tiedetään jo, että kuusta ja lahjoja me ei pystytä hommaamaan ellei sitten ihmeitä tapahdu, kun joskus sitäkin sattuu=) Niin ja henkilökohtaisesti mun on hyvin vaikea uskoa, että tuolla Tapani Kansan ex-vaimolla on kovin paljon käsitystä muiden meikäläisten elämästä.
No minä kyllä elin opintorahlla 6 vuotta ja en ostanut lihapiirakoita. puuro ja leipä on aivan yhtä halpoja kuin lihapiirakka eivät lihota samalla tavalla.
juureksista saa halpaa ja ravitsevaa ruokaa mutta kun sen etteen pitä nähdä vaivaa, tehdä kovasti työtä.
ja se on vaikeaa suomalaiselle "köyhälle", siis toimeentulotukiasiakkaalle. jolla oikeasti on isot tulot verrattuna opiskelijaan.