A
ap
Vieras
ja miten kostaisi tälle?? Mikä teitä ämmät oikein vaivaa? Mä en ole koskaan tuota kostomentaliteettia ymmärtänyt. Oletteko sadisteja? Terveitä te ette ainakaan ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Samaa mieltä. Etenkin kun itelläkään ei ihan puhtaat jauhot pussissa oo.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Jaa-a,niinpä.
Tiedä tuota tarvetta,jos sillä yritetään huojentaa omaa olotilaa sillä että pahennetaan toisen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Jaa-a,niinpä.
Tiedä tuota tarvetta,jos sillä yritetään huojentaa omaa olotilaa sillä että pahennetaan toisen.
Miten se oma olo paranee muita satuttamalla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten, kostajat, oma olosi on parantunut, kun olet saanut kierot suunnitelmasi toteutettua? Miltä se tuntuu? Tuntuuko olo paremmalta ihmiseltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Devil:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten, kostajat, oma olosi on parantunut, kun olet saanut kierot suunnitelmasi toteutettua? Miltä se tuntuu? Tuntuuko olo paremmalta ihmiseltä?
Haha,kosto on suloinen! Asiahan on niin,että ketään ei pääse pälkähästä,jos mokaa.
Miks pitäiskään...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Samaa mieltä. Etenkin kun itelläkään ei ihan puhtaat jauhot pussissa oo.
Mä taas luulen, että nimenomaan sellaiset ihmiset, jotka koittavat omia lipsautuksiaan peitellä ovat innokkaampia osoittelemaan sormella muita ja punovat sairaita suunnitelmiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Devil:Alkuperäinen kirjoittaja Devil:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten, kostajat, oma olosi on parantunut, kun olet saanut kierot suunnitelmasi toteutettua? Miltä se tuntuu? Tuntuuko olo paremmalta ihmiseltä?
Haha,kosto on suloinen! Asiahan on niin,että ketään ei pääse pälkähästä,jos mokaa.
Miks pitäiskään...
Kierot suunnitelmat?? Ehkä se,jolle kostetaan on ansainnut kostonsa?
Miksi minä olen kiero,jos joku muu on mokannut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Devil:Alkuperäinen kirjoittaja Devil:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten, kostajat, oma olosi on parantunut, kun olet saanut kierot suunnitelmasi toteutettua? Miltä se tuntuu? Tuntuuko olo paremmalta ihmiseltä?
Miks pitäiskään...
No mikäs ihmisten moraalinvartija ja lainkoura se sinä kuvittelet olevasi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja devil:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Devil:Alkuperäinen kirjoittaja Devil:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten, kostajat, oma olosi on parantunut, kun olet saanut kierot suunnitelmasi toteutettua? Miltä se tuntuu? Tuntuuko olo paremmalta ihmiseltä?
Miks pitäiskään...
No mikäs ihmisten moraalinvartija ja lainkoura se sinä kuvittelet olevasi?![]()
hmm,puhun vain omasta piiristäni. Mua kiinnosta jos joku ei mulle mokaile.Taidatkin olla niitä,joille kosto tekis enemmän ku hyvää...Mitäs olet mokaillu? joku näyttää kaivelevan.
Kostohan on ihan normireaktio. Mä olen sitä mieltä,että tyhmät tyytyy kohtaloonsa,viisaat ei anna polkea itseänsä!