Miten kohentaa/kohennatte parisuhdetta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikaiset neuvot olis tarpeen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikaiset neuvot olis tarpeen.

Vieras
Ollaan varmaan aika kylmiä molemmat miehen kanssa.. Mua ei huvita pussailla eikä harrastaa seksiä saati että mies koskis mua rintoihin, mahaan tai alapäähän, miehelle seksi on vähä niiku " se sisään, ja kun mies saa orgasmin, heido tv kutstuu " . Koko ajan syntyy pieniä riitoja ihan turhista asiosta, aina muka mun syy vaikka suunnillee en sanois mitään..
Mä sentään yritän mennä miehen viereen ja halailla ym. Mies taas ei koskaan tule automaattisesti viereen, tai halaa yhtäkkiä mitä toivoisin,

No aika kylmältä kyllä rehellisesti sanottuna kuulostaa... Pystyttekö ollenkaan keskustelemaan avoimesti toiveistanne ja haluistanne niin, että molempia kuunnellaan, rakentavasti ja riitelemättä? Jos ette, niin tuntuu että ensimmäiseksi pitäisi korjata tuo keskusteluyhteys...

Onko teillä mitään yhteistä tai yhteiseksi sopivaa harrastusta tai kiinnostuksen kohdetta? Vaikka sitten jokin tv-ohjelma jota seurata yhdessä sohvalla rentoutuen, tai puolen tunnin keskustelu päivän poliittisista uutisista? Ihan mitä vain, joka teitä molempia kiinnostaa...

Lähdette jonnekin missä olette kertakaikkisesti kaksin ja missä ei ole tv:tä, nettiä jne. viemässä huomiotanne.

Ja sitten kertakaikkisesti vaan hempeilette ja kosketatte toisianne ja teette sen kaiken pitkän kaavan mukaan. Huolehtien siitä, että myös sinä saat!

teidän taoauksessa olis ainoa fiksu parisuhteen piriste se että hankitte molemmat uuden parisuhteen. eli siis eroatte. hankala tuosta on lähteä kenenkään muuttumaan jos ei toinen oikein kiinnosta niin mitä sitä nyt väkisin.

Yhteistyössä