A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla on mennyt myös yskimällä kylkiluu. Erinäisistä möhläyksistä johtuen en päässyt heti röntgeniin (oli juuri sulkeutunut viikonlopuksi kun sain viimein ajan). Yskiminen oli täyttä tuskaa, syvään hengittäessä tuntui vähän. Pääsin seuraavan viikon alussa kuvattiin, niiissä ei näkynyt mitään, mutta muutama vuosi myöhemmin löydettiin uusista kuvista vanha parantunut murtuma samasta paikasta. Ensimmäinen epäilys oli joko kylkiluu tai revähdys. Aikaa tuosta on jo kymmeniä vuosia, mutta yhä yskin 'pumpaten', kun normaali yskiminen oli kipujen takia silloin mahdotonta. Ja toiselta lääkäriltä siellä, missä piti päästä röntgeniin sain ohjeeksi syödä särkylääkkeitä ja yskänlääkettä ja tulla sitten ensiapuun, jos hengittäminen käy todella pahaksi eli luut olisivat pistäneet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on yskimisen seurauksena nyt kylkipistosta. Kävin lääkärissä ja lääkäri sanoi, että ei ole keuhkoperäistä koska pystyn painelemalla paikallistamaan kivun lähteen. Epäili kyseessä olevan revähtänyt kylkivälilihas koska itsellään on joskus kylkiluu murtunut ja silloin ei kuulemma sängystä ylös päässyt. Minulla tuntuu nimenomaan luu olevan kipeä eikä sen välistä...