kökkölä
Että nämä anopit on sitten "ihania"!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin on muuten meilläkin (12v ilman lihaa) ja olen siis tämä sama vieras. En vaan syö ja anoppi ihmettelee. Mutta silti en tajua, miksi ei voi kertoa ruokavaliosta ensin ja jättää ymmärtämisen ym anopin huoleksi. Se on voi voi, jos ei tajua.Alkuperäinen kirjoittaja jotkut ei vaan opi:tähän semmoinen kommentti, että mä olen ollut kasvissyöjä nyt 10 vuotta. asiasta on sanottu anopille kerta toisensa jälkeen ja AINA kun me siellä syödään on tarjolla lihaa, lihaa ja lihaa. ja aina on yhtä ihmeissään kun en syö mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tehdään asiat taas niin vaikeaksi! Mies kertoo äidilleen ruokavaliosta ja jos siitä nyt joku suuttuu, niin ihan on oma murheensa sitten. Jessus...
Meillä on muksuilla laktoosi-intoleranssista (todella täysin laktoositon) pahoihin ruoka-aine allergioihin, eikä anoppi sitä tajua, vaikka olen hälle listojakin vienyt.
Kyllä suututti sitten ihan tajuttomasti, kun muksut oli kesällä heidän mökillä käymässä ja siellä oli lättyjä paistettu. Illalla poika kiemurteli tuskissaan lattialla kun laktoosi poltti masussa. Anoppi oli vain todennut, että otat kato leipää alle, niin ei siitä mitään tule! GRRRRRR!
Nuorimmaiselle, jolla on paljon eri ruoka-aine allergioita, laitan omat syötävät mukaan (jos en itse ole paikalla) ja vannotan miestä pitämään silmällä ettei se anna pienelle _mitään_ muuta. Eikä annakkaan. Ei viitsi edes hakea jäätelöä kaupasta (listassa mainittu mitä saa syödä) vaikka muille (serkuille) tarjoaisi. Saa reppana sitten katsella vieressa ja näkertää omia eväitään.
Monta kertaa olen sanonut, että soitto tai viesti vain jos tulee tarvetta yms. niin kyllä minä tuon maidot, ym. Mutta ei, niin ei...