Sivhos
Muistaakseni kielisuudelma perustui kielimiseen.Sitten kun alkaa oksettaa,kannattaa pitää pieni preikki.
kielisuudelmassa vaa laitetaa kielet toistesa suuhun ja liikutetaa siellä
kai sitä voi monella tapaa tehdä, miten kukin haluaa.
Itse aloitan suutelemalla huulia. Sitten saatan kieleni kärkeä "tarjota" miehelle siinä samalla. Mies sitten saattaa imeä kieltä tai sitten leikittelemme kielillä.
Joskus mies innostuu ja kieli menee syvälle suuhun tutkien kitalakea ja hampaita.
Siinä on huulet ikäänkuin yhdessä. Suu on auki ja joskus ihan ammollaankin. Kyllä sen oppii ihan tekemällä.
ai ei tarvi ajatella, se on ihan hankalaaSiis tää kysyminen on täysin turhaa!! Se vaan tulee automaattisesti ei sitä ees tarvii ajatella??
jotku väittää että kielarit on ällöjä. mun mielestä kielarit on ihanii. pari viikkoo sitten tein mun ekan kielarin yksissä bileissä. oli ihan sika kivaa<3 ! kannattaa kokeilla ! aina kun on mahollisuus tehä sellane, nii tehkää
Ihan totta! Mutta totta on myös sekin, että mieltymyksiä on monia. Nykyinen mies osaa kielisuudella, mutta se ensimmäinen, jolta kielisuudelman sain, ei osannut. Hän työnsi kielensä syvälle suuhuni, meiltä osui hampaatkin yhteen. Tunsin, että tukehdun hänen kieleensä.- pidä kieli pehmeenä
ja KYLLÄ, kielisuudelman todellakin voi tehdä myös väärin.