Miten kertyy lomapäivät sos.ja terv. alalla...

Perskutarallaa

Aktiivinen jäsen
19.10.2006
2 487
0
36
Ja lähinnä haen minimi tuntimäärää mitä tarvii olla kuukaudessa töissä että saa lomapäiviä...
Tiedän kyllä miltä aika väliltä niitä kertyy, mutta en sitä mikä on tunneissa minimi...

nimim. keikkaa tekevä opiskelija :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Ja lähinnä haen minimi tuntimäärää mitä tarvii olla kuukaudessa töissä että saa lomapäiviä...
Tiedän kyllä miltä aika väliltä niitä kertyy, mutta en sitä mikä on tunneissa minimi...

Eikös se oli päivistä kyse..? En kyl tiiä noista keikkajutuista mitään, mut mun käsittääkseni ala kuin ala, niin tietty päivä määrä pitää olla töissä kuussa, et kertyy pari lomapäivää.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:

Eikös se oli päivistä kyse..? En kyl tiiä noista keikkajutuista mitään, mut mun käsittääkseni ala kuin ala, niin tietty päivä määrä pitää olla töissä kuussa, et kertyy pari lomapäivää.

Mutta jossain oon joskus nähnyt jonkun tuntimäärän mitä ainakin pitää olla kuukaudessa töissä (joku abouttiarallaa yli 30h...)Mut kun en muista missä sen näin ja miten se nyt olikaan ja öh...

En ole varma, mutta pitääkö sitä kuukautta kohden olla töissä se 14 työpäivää, jotta lomaoikeus syntyy? Ja sitten vielä kun on keikkalainen, niin pitäisi olla saman työnantajan palveluksessa se reilu 30 tuntia, mutta alle 40 tuntia?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
En ole varma, mutta pitääkö sitä kuukautta kohden olla töissä se 14 työpäivää, jotta lomaoikeus syntyy? Ja sitten vielä kun on keikkalainen, niin pitäisi olla saman työnantajan palveluksessa se reilu 30 tuntia, mutta alle 40 tuntia?

Ääääh, mä en kyllä ymmärrä mitään :D Oon ollut reippaasti yli 50h töissä...Noo kaipa se sitten tilipäivänä selviää :D

Yhteistyössä