Miten kertoisin eräälle kaverilleni, että haluaisin viettää enemmän aikaa hänen kanssaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytti

Vieras
En kehtaa suoraankaan sanoa, koska en tiedä, haluaako kaverini viettää enemmän aikaa minun kanssani. Meillä on melkein samanikäiset lapset, jotka viihtyvät yhdessä. Ja tykkään kaverini seurasta. Mutta emme silti tapaa kovin usein. Vaikka asummekin aika lähekkäin, kävelymatkan päässä toisistamme. Ehkä kerran kuussa -tai joskus jopa harvemmin nähdään. Vaikka minä haluaisin pitää yhteyttä vaikka joka viikko. Olimme kavereita myös ennen lapsia -tosin emme silloinkaan nähneet kovin usein. Ennen sen jotenkin ymmärsi, kun molemmilla oli koulu- ja työkiireet, mutta nyt kun molemmat ollaan kotiäitejä, niin aikaa varmaan olisi. Tai en tiedä, onko hänellä sitten paljon muita kavereita, joiden kanssa on tekemisissä useammin... Minulla kun taas ei ole liiemmin kavereita ja haluaisin olla tämän yhden kanssa edes enemmän tekemisissä...

Voi kun tietäis. Mulla on sama tilanne eräiden suht läheistenkin ihmisten kanssa ja se tekee mut tosi surulliseksi.. :( Oon yrittäny vaikka mitä, kustunu kylään, ehdottanu yhteisiä menoja jne saamatta vastakaikua.

En osaa muuta neuvoa, kuin yrität ottaa kontaktia ihan rohkeasti ja kato saatko vastakaikua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Voi kun tietäis. Mulla on sama tilanne eräiden suht läheistenkin ihmisten kanssa ja se tekee mut tosi surulliseksi.. :( Oon yrittäny vaikka mitä, kustunu kylään, ehdottanu yhteisiä menoja jne saamatta vastakaikua.

En osaa muuta neuvoa, kuin yrität ottaa kontaktia ihan rohkeasti ja kato saatko vastakaikua =)

Jotenkin vaan tuntuu, ettei kehtaa olla liian tyrkky... On minullakin muissakin ihmissuhteissa vähän sama homma. Tai haluaisin enemmän tutustua ns.puolituttuihin, tai viettää enemmän aikaa joidenkin sukulaisten kanssa... Mutta eniten minua jotenkin harmittaa tämä tapaus :(

Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
:) jos vaan sanoisit,että olisi mukavaa tavata useimmin?

Olen sanonutkin... tai kutsunut kylään jne... Mutta silti tavataan harvoin. Voisin kai sitten olla enemmän yhteydessä... ja patistella kylään useammin...

Alkuperäinen kirjoittaja Tytti:

Olen sanonutkin... tai kutsunut kylään jne... Mutta silti tavataan harvoin. Voisin kai sitten olla enemmän yhteydessä... ja patistella kylään useammin...

Älä sovi juttuja liian pitkälle tai epämääräisesti et katotaan ens viikolla tms, vaan nähdään huomenna klo se ja se tai sit ihan samana päivänä soitat et tulkaas nyt kaffelle sieltä ku oon leiponu pullaa/pipareita/kaupan pakasteviinereitä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytti:

Älä sovi juttuja liian pitkälle tai epämääräisesti et katotaan ens viikolla tms, vaan nähdään huomenna klo se ja se tai sit ihan samana päivänä soitat et tulkaas nyt kaffelle sieltä ku oon leiponu pullaa/pipareita/kaupan pakasteviinereitä! =)

En tiedä mikä siinä on, mutta pelkään aivan kauheasti torjutuksi tulemista :( Siis jos ehdotan, että tulkaa samantien nyt kahville, ja he eivät pääse/halua/jaksa... niin se tuntuisi tosi pahalta. On helpompi sopia jotain epämääräistä tai tiedustella, että milloin teille passais tms...