[QUOTE="vieras";22759984]muistan koulussani hörökorvaisen pojan, jota aina haukuttiin hörökorvaksi. lopulta poika kävi leikkauksessa, jonka jälkeen häntä haukuttiin liimakorvaksi.
eli AP, tee leikkaus mieluummin ENNEN koulun aloittamista, säästät lastasi lähes varmalta kiusaamiselta. tiedän että nimestä, paidan väristä ym kiusataan mutta hörökorvaiset saivat eniten ja useimmin haukkuja osakseen

[/QUOTE]
Tuo on ihan totta, että saatetaan kiusata. Mun miestä kiusattiin hirveästi, myös niistä korvista, mutta muutakin ne keksi. Mun lapsia taas ei ole kiusattu, vaikka niillä on isänsä korvat. Poika on jo 11, eikä sille ole koskaan sanottu korvista kuulemma, paitsi että mä olen sanonut niitä ihaniksi. (ei ihan mahdottomat hörökorvat ole, mutta semmoiset kumminkin, mistä isäänsä kiusattiin vuosia)
Nyt kun mun mies on aikuinen, se on uskaltanut leikata hiuksetkin pois kokonaan, eikä kukaan oo tullut enää aukomaan jostain korvista. Ja ne korvat on just mulle ne, mistä mä ihan tajuttomasti tykkään. Ei se enää haluaisi niitä muuttaa, vaikka ehkä silloin kouluaikana halusikin.
Luulen, että kun joku otetaan koulussa silmätikuksi, siihen riittää syyksi mikä vaan. Ihonväri, korvien asento, hampaiden asento, jalat, kädet, mikä vaan. Jokaisesta löytyy se kohta ihan satavarmasti.