miten kertoa tunteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paperille! Miehillä on sellanen suodatin korvissa ettei ne kuule kun nainen avautuu herkimmistä tunteistaan. Niillä on just sillon nälkä tai paskattaa tai joku juttu mikä vaatii miehisiä taitoja. Joten sitten kun on syöty yms jutut tehty, perustarpeet tyydytetty, ne saattaa ottaa sinne paskalle mukaan sen paperin palan mihin nainen on kirjoittanut syvimmät tunteensa ja mies tuumaa -AHAAA?? (elämys) Parempi olis jos viel sitä ennen olis tarjonnu alakertaa niin ei vanne kiristäs.

Miehen logiikka...

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Paperille! Miehillä on sellanen suodatin korvissa ettei ne kuule kun nainen avautuu herkimmistä tunteistaan. Niillä on just sillon nälkä tai paskattaa tai joku juttu mikä vaatii miehisiä taitoja. Joten sitten kun on syöty yms jutut tehty, perustarpeet tyydytetty, ne saattaa ottaa sinne paskalle mukaan sen paperin palan mihin nainen on kirjoittanut syvimmät tunteensa ja mies tuumaa -AHAAA?? (elämys) Parempi olis jos viel sitä ennen olis tarjonnu alakertaa niin ei vanne kiristäs.

Miehen logiikka...

:laugh:

:D :D :D :D

Mä kyllä kertoisin ihan suoraan vaan. Koska a)se on vaikeampaa, tulee kerrottua asia vähemmän imelästi ja b)mie oon muutenki sitä mieltä, että kukin sanokoon asiansa aina suoraan - käytöstapojen rajoissa kuitenkin.

mä jouduin toteamaan että kumpikaan ei ole parempi.. :( siis ainakaan negatiivisissä asioissa... :/
jos kertoo suoraan, keskittyy miehet vain siihen ekaan lauseeseen jaloppu menee ohi niin että pamahtaa.. jos kirjoitat sähköpostilla niin loukkaannutaan siitä ettei kerrottu suoraan....

ja jos kyse positiivisista asioista niin kkäy niinkuin tuolla ylhäällä kuvattiinkin... eli mies ajattelee kaikkea muuta.. ja asia jää sille vieläkin pimentoon... :)

mä sanoisin suoraan jos joku on vaikka kaveri porukasa josaki niin kä sanoon sille tietylle et tuu tuonne mulla on asiaa ja sit sanoo suoraan ja sit kai sitä ollaan nuolemasa :D

Yhteistyössä