Miten kerroitte isallenne raskaudestanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jannittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jannittaja

Vieras
Onko kenellekaan tuottanut vaikeuksia kertoa raskaudesta omalle isalleen?

Olen kylla isani kanssa tekemisissa muutaman viikon valein, mutta suhteemme on kuitenkin aika etainen ja emme ikina puhu esim. tunteista.

Kauheasti jannittaa kertominen, vaikka ei varmaan syyta olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Ihan niin kuin äidillenikin.. taisivat itse asiassa olla kummallakin kertaa molemmat paikalla kun uutinen kerrottiin.. ekalla kertaa vähän jännitti, mutta mä olin silloin täyttänyt just vasta 17v.. :whistle:

No mina olen jo 32 v. :).

Jänskättihän se vähän mutta ei siinä kummempaa. En meinannut ensin muistaakaan, mutta homma meni näin. Mä soitan vanhemmille ja yleensä äiti vastaa. Täl kertaa isä oli puhelimessa ja äiti kuulema katsoi Kaunareita, jolloin häntä ei tavan mukaan häiritä. Totesin sit vaan, että harmi äidille, mulla on vähän asiaa... ja kerroin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ööö en mitenkään, liekö tuo tietää olevansa muutaman lapsen isoisä.

Kuinka pitkaan ette ole olleet yhteyksissa?

Oon nähny sen viimeeks kun oon ollu 3v :D ja sen uusi eukko soitti mulla kerran tuossa 10 vuotta sitte, isä huuteli taustalta kommentteja. Lupas tulla hakee niille kylää. Onneks en oo pidättäny henkee tässä odotellessa :whistle:

Meillä mies kertoi isälleni! Mies on isäni kanssa paljon tekemisissä ja jotenkin asia lipsahti mieheltä, kun oli ollut muusta puhetta. Toisellakin kerralla mies kertoi isälleni, olivat yhteisellä kalareissulla ja siellä oli paljastanut, vaikka olimme sopineet pitävämme asian salaisuutena hieman pidempään. Isä otti asian molemmilla kerroilla todella hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
Ööö en mitenkään, liekö tuo tietää olevansa muutaman lapsen isoisä.

Kuinka pitkaan ette ole olleet yhteyksissa?

Oon nähny sen viimeeks kun oon ollu 3v :D ja sen uusi eukko soitti mulla kerran tuossa 10 vuotta sitte, isä huuteli taustalta kommentteja. Lupas tulla hakee niille kylää. Onneks en oo pidättäny henkee tässä odotellessa :whistle:

No joo, sulla ei ole mitaan syyta hanelle kertoakaan! Hanhan tassa haviaa kun ei nae lastaan eika lapsenlapsiaan.

Isä ja äiti oli paikalla meillä ja näytin ultraäänikuvia ja rupes siitä metelöimään kauheilla valituksilla, paha mieli tuli pitkäksi aikaan vaikka olen aikuinen.

Yhteistyössä