Miten kehtaan mennä hierojalle kun selässä on finnejä? :(

• Viestiketjun aloittaja ällöä
  • Ensimmäinen viesti
ällöä
Niskat ja hartiat ihan jumissa mut hävettää niin selkä etten kehtaa mennä.
Sit mietityttää jos hieroja ei pese käsiään edellisen hierottavan jäljiltä ni voiko tarttua jotain tauteja jos ihoon tulee pieniä haavoja finnien takia hieronnan aikana?

Kunpa olis normaali iho :/

"plop"
Mulla on selkätäyttä finnejä ja mustapäitä. Ainoa asia mitä hieroja on koskaan kommentoinut on ollut niskojeni tiukkuus sekä toispuoleisuus ja opastanut venyttelemään ja verryttelemään.

Eiköhän hieroja ole tottunut. Samaten kuin hammashoitaja kaikenlaisiin suuvärkkeihin.

"a p"
[QUOTE="vieras";27074693]Miksi ihmeessä hieroja ei pesisi käsiään jokaisen asiakkaan jälkeen? Mietis nyt vielä kerran...[/QUOTE]

Mun kaveri oli Uudessa-Seelannissa vuoden ja pari kuukautta yhdessä kauneussalongissa jossa mm. tehtiin hierontoja niin omistaja käski että 4 asiakasta pitää hieroa saman pyyhkeen päällä. Aina piti pyöräyttää pyyhe toisinpäin ennen seuraavaa asiakasta. Yritti löytää uuden työpaikan heti kun mahdollista, oli kuulemma tosi inhottavaa mutta minkäs teki kun rahaa oli pakko tienata.

Todella törkeetä... no ehkä suomessa ei asiat ihan noin huonosti ole

hmm..
Ei ne hierojat tuollaisia ajattele. Itse olin hieronnassa ja sen jälkeen selkä oli täynnä näppyjä. Kannattaa kuoria selän ihoa, suihkun jälkeen olen kasvovedellä putsannut. Nyt selkä näpytön.

Yhteistyössä