Miten käynnistetty ja toimiko se nopsaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Miten se kalvojen puhkaisu tehään?

sellanen virkkuukoukun tapanen vehe ja sillä naps kalvot puhki. Ei koske.

Niin pitääkö sit olla paikat ihan kypsät?
kai sen verran auki että saa puhkastua. Ite en omastani muista kuin paljon oli auki. Tyttö syntyi puoleen tuntiin kun kalvot puhkastiin. :x

Käynnistettiin siis puolitoista vuorokautta pillereillä ja lopuks tuo kalvojen puhkasu.

Kuopus lähti tulemaan maailmaan vauhdilla kun exälle tehtiin aikoinaan vähän ronskimpi sisätutkimus. Just ehdittiin kotiin sieltä niin piti lähteä saman tien synnärille. Sentäs kerettiin saliin asti ennenkuin pahnan pohjimmainen ehti maailmaan asti.

mulla lähti sit itestään kun lapsivedet oli menny. Mutta synnärillä huonekaverilla käynnistettiin. Puoli vrk siitä kun se sai tabletin kohdunsuulle, oli lapsi ulkona. Ja aluks ei tapahtunu mitään, eli se tapahtu sit nopeesti kun tapahtui

mulla meni lapsivedet ja 42 tuntia sen jälkeen niin ollu viel yhtäkään supistusta tullu ja päätettiin käynnistää. antovat jonkun helvetin tabun suuhun ja siit tasan tunti niin alko ihan järkyttävät kivut=(. siis oikeesti supistukset kesti 1 minuutin kerralla ja ne tuli 3 minuutin välein ja ne sattu alusta asti ihan sairaasti. eikä ees paikat auennu. 3 h kärvistelin ja itkin joka helvetin supistuksen aikana ja sit ne päätti onneks laittaa epiduraalin ja sit se olikin helppoa. kesti yhteensä 13 h. ET EI ENÄÄ KOSKAAN KÄYNNISTETÄ!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja PELOKAS:
mulla meni lapsivedet ja 42 tuntia sen jälkeen niin ollu viel yhtäkään supistusta tullu ja päätettiin käynnistää. antovat jonkun helvetin tabun suuhun ja siit tasan tunti niin alko ihan järkyttävät kivut=(. siis oikeesti supistukset kesti 1 minuutin kerralla ja ne tuli 3 minuutin välein ja ne sattu alusta asti ihan sairaasti. eikä ees paikat auennu. 3 h kärvistelin ja itkin joka helvetin supistuksen aikana ja sit ne päätti onneks laittaa epiduraalin ja sit se olikin helppoa. kesti yhteensä 13 h. ET EI ENÄÄ KOSKAAN KÄYNNISTETÄ!!!!!!!!

Meinaat leikkausta vaatia jos ei itellään käynnisty? Ta eihän siinä paljoo vaihtoehtoja ole...

Alkuperäinen kirjoittaja PELOKAS:

Meinaat leikkausta vaatia jos ei itellään käynnisty? Ta eihän siinä paljoo vaihtoehtoja ole...

en tiiä mut ainakaan tuolla suuhun annettavalla tabulla en suostu käynnistettävksi. mun toinen lapsi synty melkein luomusti ( ainoastaan ilokaasua otin) ja vaik se oli kamalaa niin ei se niin kamalaa ollu kuin tuo käynnistys. et en tiiä......

Yhteistyössä