Miten kaverista eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos ette halua olla tekemisissä enää jonkun kaverin kanssa. Ennen olitte olleet tekemisissä, mutta nykyään kun suhde on se, että silloin kaveri pitää yhteyttä kun HÄNELLE sopii, mutta ei silloin kun teillä olisi asiaa. Niin sanoisitteko tästä kaverille? Vai antaisitteko asian hiipua (ette vastaisi puheluihin jne )? Mutta entä jos törmääkin kaupungilla ja on antanut asian hiipua, niin mitäs sitten kun kaveri ehdottaa tapaamista?

Ääh, haluan päästä kaverista eroon ja tekisi mieli laittaa viestiä sille nätisti, että ei enää olla sitten yhteyksissä ja ajattelin sen olevan parempi kuin, että antaa ajan vain kulua. En tiedä mitä tekisin.

Minusta olisi hyvä sanoa, niin ihminen voi sitten miettiä käytöstään. Ja ehkä parantaa tapansa. Jos ei ole tullut ajatelleeksi.
On kurjaa hylätä toinen, ilman että antaa mahdollisuuden parantaa käytöstään.

Alkuperäinen kirjoittaja No mä jätin vaan pitämättä yhteyttä:
niin huomas ettei mua kiinnosta vaan kuunnella mitä sillä on asiaa.Parempi näin

Pitää lisätä vielä että tää kaveri tosiaan ties omat virheensä ja ei kumminkaan liikuttanu eväänsä tehäkseen asialla jotain.

Olemme olleet pitämättä yhetyksiä joskus vuodenkin ajan, mutta ei tää ollut kaverille aika, eikä mikään, vaan kaikki oli sen jälkeen kuten ennenkin, hänen puoletaan. Eli ei riitä hänelle se, että en pitäisi yhteyksiä, vaan se on hänelle normaalia. Ja jos sille sanoo asiasta niin luulen, että asia ei parane yhtään. Ja tilanne on se, että mä en vaan enää jaksa hänen temppujaan ja siksi haluan lopullisesti eroon. Olen yrittänyt tota hiipumis juttua, mut kun ei tunnu toimivan. Mutta ei kai sen hiipumisen jatkuminenkaan auta kun aina vaan kun sattumalta törmätään niin on kuin ei oltaiskaan erossa oltu. Rasittavaa.

Itselläni on ollut vähän sama tilanne ja olen asiasta hänelle nätisti sanonnut kun pikku hiljaa hiipuminen ei tehonnut sillon.
Moikataan kyllä kaupungilla jos tavataan mutta ei olla enää muuten yhteyksissä.
Suosittelisin että sanot asiasta hänelle nätisti ja jos se ei ymmärrä niin olet ainakin yrittännyt ja myöhemmin asian tajuaa sitten itsekkin.

No mikä siinä on ettei voi silloin tällöin olla yhteyksissä, onhan sitä vaikka mimmosia tuttuja ja vanhoja kavereita joiden kans harvemmin yhteyksissä ja silti jatketaan siitä mihin aiemmin jääty. Ei mua semmoset haittaa kyllä yhtään, mukava kuitenkin kuulla joskus jos joku sattuu soittamaan. :)

Mä olen just niitä, jotka sitten vaan jättävät pitämättä yhteyttä. Eli en ota enää yhteyttä ja jos ei kaverikaan ota, niiin se on siinä. :whistle: Muutaman kaverin kanssa pari vuotta olin ainoa yhteyden pitäjä ja se riitti. Tosin toiselle asiasta sanoinkin monta kertaa, mut kun ei tullut muutosta..

Enpä ole törmänny kadulla, mut jos törmäisin, en usko, että kaveri ensinnäkään ehdottais tapaamista, siks toisekseen voishan sitä vaikka sanoa, et joo tavataan vaan (mutta tokkopa sitä koskaan kukaan järjestäis.. :saint: )

Yhteistyössä