Miten kauniit sääret???? Karvoista asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saakeli sentään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saakeli sentään

Vieras
huolehdin todella paljon ulkonäöstäni ja AHDISTAAAA kun sääreni ovat järkyt! Siis MIKSI sääreni ovat nyppyräiset, punertavia pisteitä täynnä, vaikka sheivauksesta olisi jo pari päivää? Karvat eivät kasva niin nopeasti, että joka päivä pitäisi, mutta miten saan sellaiset täysin sileät sääret? Olen niin kade kun näen sellaisia sääriä enkä käsitä millä hoidoilla ne saa! Miten noiden nyppylöiden tuloa voi estää? Ei ole siis edes pahasti punertavia (eli tulehtuneita) vaan sellaista nupukkia koko iho karvatuppien kohdalla. Ja juu, koitan puleeraa sääriä (kuorinta, rasvaus).

Sama juttu täällä, olen miettinyt että onko mulla vaan sellainen ihotyyppi että aina tulee näppyjä. Sokeroinnista ei ole niin paljon ärtynyt kuin vahauksesta, mutta punoitusta tulee kuitenkin.

Vinkkejä?

Ainoa joka itsellä auttaa, on aurinko. Kun jalat on ruskettuneet, sääretkin sileät ja ne inhottavat punaiset näppylät hävinneet. En ole muuta keinoa keksinyt. Hiukan voi hämätä laittamalla itseruskettavaa tai käyttämällä sävyttävää kosteusvoidetta. Eihän ne niitä näppyjä poista, mutta eivät ehkä niin kovasti pistä silmään.

voiteita olen käyttänyt, kerran kokeilin vahaa mutta oli jotenkin vaivalloista eikä hyöty vaikuttanut isolta. Olen kai sitten tuomittu kananihosääreksi :( tuo rusketus joo on hyvä, itseruskettavissa ei oikein viihdy, kesällä koitan ruskettaa mutten oikein rusketukaan hyvin... plääh.

Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:
Ainoa joka itsellä auttaa, on aurinko. Kun jalat on ruskettuneet, sääretkin sileät ja ne inhottavat punaiset näppylät hävinneet. En ole muuta keinoa keksinyt. Hiukan voi hämätä laittamalla itseruskettavaa tai käyttämällä sävyttävää kosteusvoidetta. Eihän ne niitä näppyjä poista, mutta eivät ehkä niin kovasti pistä silmään.

entäs kun ei rusketu? itse olen kalkkilaivan kapteeni kesät talvet

Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:

Laseria kehiin.
Kerran kuussa satasen verran hoitokäyntiin, niin jo ensi kesänä ongelmasi ovat menneen talven lumia. Ei punoita, eikä ärry kun ei ole tarpeen karvoja enää poistella.

Alkuperäinen kirjoittaja elämää nähnyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:

Laseria kehiin.
Kerran kuussa satasen verran hoitokäyntiin, niin jo ensi kesänä ongelmasi ovat menneen talven lumia. Ei punoita, eikä ärry kun ei ole tarpeen karvoja enää poistella.

Toimiiko laseri? Itse olen sitä pohtinut kovasti (miehen mielestä ihan turha idea). Mutta mistä sen saisi noin halvalla? Hinnat (mitä olen katsellut) ovat aikasta tyyritä, varsinkin jos ei pystytä edes takaamaan karvattomuutta.

Yhteistyössä