Miten kauan sinulla kesti varsinaisen mahataudin jälkeen etovaa / huonoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
olotilaa?

Minulla oli kovat vatsakivut lauantaina päivällä ja illalla. La / su yönä oksentelin ja siitä su päivälle. Illalla vähän alkoi olotila helpottamaan. Eilen oli vielä heikottava olotila ja etovaa olotilaa aamulla + päivällä hetken aikaa. Pystyin syömään kuitenkin normaalisti. Mutta viime yönä taas alkoi mahaa möyrimään ja nyt aamusta on taas etova olotila. Söin kuitenkin äsken leivän ja olotila hieman helpotti.

Minäkin oksensin la-su -yönä. Aamulla en enää oksentanut, mutta huono ja hutera olo oli koko su-päivän. Eilen pystyin jo syömään aikalailla normaalisti, mutta silti en tuntenut olevani ihan ennallani. Vielä nytkin on jotenkin huono olo... Menen siis suunnilleen samassa aikataulussa kuin sinä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26134570:
olotilaa?

Minulla oli kovat vatsakivut lauantaina päivällä ja illalla. La / su yönä oksentelin ja siitä su päivälle. Illalla vähän alkoi olotila helpottamaan. Eilen oli vielä heikottava olotila ja etovaa olotilaa aamulla + päivällä hetken aikaa. Pystyin syömään kuitenkin normaalisti. Mutta viime yönä taas alkoi mahaa möyrimään ja nyt aamusta on taas etova olotila. Söin kuitenkin äsken leivän ja olotila hieman helpotti.

mulla vatsataudin jälkeen oli etovaa oloa ja ruokahaluttomuutta melkein viikon verran.

Yhteistyössä