Miten kauan raskaana jaksaa matkailla

Mä olen nyt 11. rv ja meillä oli suunniteltuna Euroopan matkailureissu ensi vuodelle. Mitä kokemuksia ihmisillä on raskaana matkustamisesta? Millä rviikoilla olette vielä jaksaneet nauttia matkasta?

Ajattelin, että jos hiihtolomalla tai pääsiäislomalla lähtis, kun la on heinäkuun puolella. Vai jaksaiskohan toukokuussa vielä reissata omalla autolla?
 
hei. en varsinaisesti ollut lomamatkalla, mutta tyòmatkalla kun olin noin 4,5 kk raskaana. se oli 1,5 vkon messumatka englannissa. olin tòissà siellà messuilla mutta pidin huolta ja tyòkaverini pitivàt huolta siità ettà sain levàttyà enemmàn kuin muut :)
ihan hyvin jaksoin ja mammavaatteitakin ostelin reissusta
 
Marbellassa oltiin, kun olin raskausviikolla 31-32. Ajankohta oli huhtikuun alku, joten siellä ei ollut kovin kuuma.
Matka meni tosi mukavasti. Lennot meni hienosti, muutaman kerran jaloittelin lennon aikana ja tietenkin ravasin pissalla ;) Lentohan oli vain neljän tunnin mittainen.
Paikan päällä otetiin rauhallisesti. Shoppailtiin, kierrettiin autolla lähialueita ja syötiin :) Ihmiset olivat kiinnostuneita mahasta ja monet onnittelivat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 10:41 Vilma76 kirjoitti:
Kiva kuulla, että voisin uskaltautua matkaan! Nyt voisi kuitenkin olla helpompi matkailla kuin seuraavaan pariin vuoteen...
No, me on päätetty lähteä reissuun vauvankin kanssa.
Tallinnassa käytiin jo kun poika oli 3 kuukauden ikäinen, hienosti meni reissu. Nyt poika on puolivuotias ja viikon päästä mennään Tukholmaan. Keväällä mennään Kreikkaan, sillon on siis pojan eka lentomatka. Osuu vielä yölento, että jos poika huutaa, niin sit ei nuku kukaan.
 
kuu
Matkailin viimestä kertaa kunnolla pari kuukautta ennen pojan syntymää eikä ollut muuta ongelmaa kun palatessa kun palasin takasin (yksin) yhden aikaan yöllä junalla painavan kassin kanssa ja olisi pitänyt kiivetä todella jyrkkä ja pitkä mäki ylös eikä todella voimia. Otin taksin. :)


Pojan kanssa oltiin telttailemassa ekaa kertaa kun hän oli pari kuukautta, hyvin meni ja kivaa oli.
 

Yhteistyössä