Miten kauan odottaa miehen puhelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhkyti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhkyti

Vieras
Tapasin yhden miehen,käytii treffeil ja oli puhe että tulee seuraavana päivänä kotiini, mutta joutui peruttamaan sen, koska oli menossa yöhön töihin.
Laitoin sitten yöllä viestin, että moneenko on töissä.( olisin pyytänyt yöksi ) No, hänpä ei ole vastannut viestiin vieläkään ja sen viestin siis laitoin la-su välisenä yönä.

En usko,että olisi mitään sattunut,koska näen että on käynyt koneellaan.
Unohdanko hänet heti alkuunsa? vaivaa kauheasti, kun ei vastaa mitään, vaikka puheidensa perusteella halusi tavata minua ja suunnittelikin kaikkia tapaamisia jo eteenpäin, kun tapasimme.
Jospa mä sitten olinkin niin kauhea...:(

Ehkä hänel vaan tuli paniikki?
Niin tuli mullakin sinkkuaikoina.. Sovin miesten kanssa, että tapaamme uudestaan mutta kotiin treffeiltä päästyäni iskikin hirveä paniikki etten halua tavata tyyppiä uudestaan.
Kunnes tuli vastaan hän, jonka kanssa olenkin nyt naimisissa. Ei ahdistanut lainkaan siinä vaiheessa :D

Eli jos miehel tuli vaan sellainen fiilis, että vaikka olet mukava ja kaikkea, niin et ole sitä mitä hän nyt haluaa, eikä tiedä miten asian sanoisi joten katoaa maisemista vaan.

Että oli tyypillinen mies. Oikeasti tapasi toisen naisen sillon la-iltana. Jonkun, joka sitten osoittautui kiinnostavammaksi... Ei kannata enää odotella. Tai minä en ainakaan odottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Niin tuli mullakin sinkkuaikoina.. Sovin miesten kanssa, että tapaamme uudestaan mutta kotiin treffeiltä päästyäni iskikin hirveä paniikki etten halua tavata tyyppiä uudestaan.
Kunnes tuli vastaan hän, jonka kanssa olenkin nyt naimisissa. Ei ahdistanut lainkaan siinä vaiheessa :D

Eli jos miehel tuli vaan sellainen fiilis, että vaikka olet mukava ja kaikkea, niin et ole sitä mitä hän nyt haluaa, eikä tiedä miten asian sanoisi joten katoaa maisemista vaan.

joo...näin se varmaan on. Harmittaa vain, kun puhui niin aidosti kiinnostuneen oloisesti, että haluaa tavat uudestaan ja plaa plaa...
Nooh, pitää vaan unohtaa tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja epäilenpä:
Että oli tyypillinen mies. Oikeasti tapasi toisen naisen sillon la-iltana. Jonkun, joka sitten osoittautui kiinnostavammaksi... Ei kannata enää odotella. Tai minä en ainakaan odottaisi.

Voi olla. Ehkä hän valehteli siitä, että menee töihin lauantaiyöksi ja tapasi jonkun naisen.

Alkuperäinen kirjoittaja nyyhkyti:

joo...näin se varmaan on. Harmittaa vain, kun puhui niin aidosti kiinnostuneen oloisesti, että haluaa tavat uudestaan ja plaa plaa...

Mä uskon ennemmin tähä teoriaan kun siihen, että tapasi lauantaina toisen naisen.
Toi kaikki vaan kuulostaa niin tutulta, mä olisin niiin hyvin voinut tehdä samoin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nyyhkyti:

Mä uskon ennemmin tähä teoriaan kun siihen, että tapasi lauantaina toisen naisen.
Toi kaikki vaan kuulostaa niin tutulta, mä olisin niiin hyvin voinut tehdä samoin :ashamed:

mäkin ehkä uskon tähän enenmän.
Mut toisaalta ihmettelen sitäkin,että miksi treffien jälkeisenä päivänä kuitenkin vielä soitteli ja halusi tavata. Oli lauantaipäivän jossain koulutuksessa,ja siellä kestikin seitsemään illalla ja työvuoro alkoi yhdeksältä. Laittoi illalla sitten viestin, ettei millään ehdi tulee enään. Ja sen jälkeen en siis oo kuullut siitä mitään.

Onko mies todella sellaisessa työpaikassa, että töihin kutsu tulee noin yllättäen eli joutui perumaan kyläilyreissun, kun joutuikin yllättäen töihin? Pikkasen laittaa epäilyttämään...

mun nykyinen mies teki juuri noin eli oli ennen mua tavannut ed. iltana jonkun naisen ja oli jo sopinut treffitkin mutta perui ne sitten vedoten kiireisiin...mies kertoi tämän mulle vasta sitten myöhemmin kun kyselin että oliko samoihin aikoihin tapaillut muita kun tavattiin, meillä oli ensin vaan sellainen hmmm..seksisuhde eikä mitään sen vakavampaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Eve:
Onko mies todella sellaisessa työpaikassa, että töihin kutsu tulee noin yllättäen eli joutui perumaan kyläilyreissun, kun joutuikin yllättäen töihin? Pikkasen laittaa epäilyttämään...

juu on.
Mutta mä tiesin sen etukäteen, että menee yhdeksään töihin. Tuo koulutus kestikin yllättäen noin kauan. Hän luuli ensin että pääsee kolmelta iltapäivällä tulemaan meille ja lähtee sitten yhdeksäksi töihin, mutta koulutus siis kestikin seitsemään. ( muka on ollut koulutuksessa klo 8.- 19.00 )

Yhteistyössä