Miten kauan mökötätte?

Siis mua kiinnostas tietää miten kauan "jaksatte" mököttää?
Kun mä oikein todella suutun mun miehelle, ni päätän, et perhana, nyt en puhu sille yhtään ja 15min. ni unohdan koko jutun tai sit suuttumus vaan laantuu.
On tietty hyvä, et ei oo pitkävihanen, mut en haluis aina päästää miestä niin helpolla.....
 
Typpe
Mä oon "tympeenä" tai mykkänä niin kauan kun asiat on puhuttu selviksi, en pysty oleen normaali jos jotain on hampaan kolossa tai ollut riitaa tms. Aikaa ei ylensä hirveen kauan mene, kun mieskin on sellainen et haluaa aika nopeesti lepytellä ja sopia asiat...me pyydellään aina kaikki pikku kinatkin anteeksi. Se on mun mielestä tosi hyvä keino hoitaa suhdetta...
 
LasiEnkeli
mää en jaksa mököttää kauaa vaikka kuinka päätän et mökötän enkä taatusti puhu toiselle mitään.. mut en vaan sit jaksa mököttää, asiat unohtuu mulla nopeesti. elämä on liian lyhyt, en tuhlaa sitä vihanpitoon ja mököttämiseen =)
 
kite-kat
Minä voin "mököttää" jopa toista vuorokautta, jos asia minusta niin vaatii... :/

Toki voin sanoa asioita silläkin aikaa jos ne liittyy lapsiin.. Muuten en saa sanaa suustani :p

Toki myös lepynkin sitten... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 18:13 babyboy kirjoitti:
Siis mua kiinnostas tietää miten kauan "jaksatte" mököttää?
Kun mä oikein todella suutun mun miehelle, ni päätän, et perhana, nyt en puhu sille yhtään ja 15min. ni unohdan koko jutun tai sit suuttumus vaan laantuu.
Näinpä se mullakin menee :)
 
Aiemmin mökötin niin pitkään kunnes mies suostui keskustelemaan asian puhtaaks, mutta nykyään mä olen pahasti tossun alla :whistle: eli otan vaikka syyn niskoilleni, mutta tapella en halua. Ja mun mieheni tykkää tapella...tai ehkä se tykkää siitä tunteesta kun asiat on selvitetty..Who knows?! Nykyään se heittää vaan lisää pökköä pesään, kun mä jo haluan luovuttaa...Kyllä ne miehet on outoja!!! :D
 
Miksi ihmiset mököttää? Mihin se johtaa? Oma mielipiteeni on se, että asioista on keskusteltava avoimesti ja rehellisesti. Oli se sitten kuinka arka asia tahansa. Moni liitto päättyy siihen, että ei osata/haluta keskustella
 
Äiti-alokas85
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 20:48 äiti kirjoitti:
Miksi ihmiset mököttää? Mihin se johtaa? Oma mielipiteeni on se, että asioista on keskusteltava avoimesti ja rehellisesti. Oli se sitten kuinka arka asia tahansa. Moni liitto päättyy siihen, että ei osata/haluta keskustella
Kyllä meillä ainakin keskustellaan asioista jotka on jääny hampaankoloon, mutta ensin on se mökötys-vaihe. Meillä se kestää aika pitkään kun mies ei muutenkaan paljoa ylimääräisiä puhele. Mulle se on vaikeeta kun haluaisin heti paikalla selvittää asiat.
 
alannah
Saatan korkeintaan mököttää yhen päivän. Tai sit jos ollaan saatettu hieman riidellä vaikka illalla, mieheni lähtee heti nukkuun ettei "soppa" kiehu 1000 asteiseksi. Mutta yleensä mökötän yhen päivän tai sitte saatan laantua itekseen ja jutella niiku ei oo mittää tapahtunu. Ja korkeintaan saadaan seuraavana päivänä asiat selviks jos ei edellisenä iltana olla saatu sovittua. Mutta kumpikin ollaan aika huonoja riiteleenjoistais asioista... ;)
 
Pikku-Mirtzu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 16:06 kite-kat kirjoitti:
Minä voin "mököttää" jopa toista vuorokautta, jos asia minusta niin vaatii... :/

Toki voin sanoa asioita silläkin aikaa jos ne liittyy lapsiin.. Muuten en saa sanaa suustani :p

Toki myös lepynkin sitten... ;)
Tähän kastiin kuulun minäkin ;)
 
Me ei kumpikaan oikein mökötetä... Osaamme puhumisen/huutamisen taidon, ettei jää mitään hampaan koloon ja purkaudu sieltä sitten joskus kamalana ryöppynä... :x --> \|O

Siis tällä hetkellä taas tuntuu, että kaikki menee niin hyvin, kuin vain voi!! :) Huudamme siis silloin, kun siltä tuntuu ja selvitämme asian, ei siis jäädä mököttämään... Ei onnistuisi minulta mökötys... ;)
 
tyttöduo
mä en tykkää mököttäjistä lainkaan. Siitä ei hyödy kukaan mitään, asiat jää selvittämättä pahassa tapauksessa kokonaan, kaikilla on paha olla, eikä siitä opi mitään. Riitelykin on parempi vaihtoehto, siinä on edes mahdollisuus, että asiat selviää ja opitaan tuntemaan toisiamme paremmin ja sen myötä suhdekin kenties(?) paranee. Riitelemäänkin täytyy opetella, nimimerkillä kokemusta :whistle: . Ettei se mene siihen, että mennään henkilökohtaisuuksiin ja tilanne vaan pahenee.
 
Me siis kyllä riidellään ja selvitetään asiat..... ei se oo se ongelma, mut jossain asioissa kun ei anneta perix ja asiaa on turha jauhaa, päätän alottaa ton mököttämisen,mut siinä onnistumatta!

Mököttämisen yritys seuraa yleensä just niitä- ei niin vakavia- asioita....
 
Mä osaan mököttää vaikka kuinka kauan mut useimmiten en viitti, siitä tulee vaan niin paha mieli itellekin et helpompaa on jos asian puhuu mahdollisimman pian selväks. Oon mä joskus nuorempana mököttäny parikin päivää, tällä tarkoitan et oon kyl puhunu miehelle mut hyvin lyhytsanaisesti ja tympeesti. Enää en alennu vastaavaan, mökötystä kestää korkeintaan puoli tuntia ja sekin on nykyään meillä pitkä aika.
 

Yhteistyössä