T
turhautunut_34
Vieras
Suhdetta takana yli kuusi vuotta ja omakotitalon hankkimisestakin ollaan jo puhuttu. Mieheni vakuuttelee ja lupailee rakastavansa minua ja tahtovansa viettää loppuelämänsä kanssani, sanoo olevansa sitoutunut minuun täysin, haluaa naimisiinkin mutta kun sitä kosintaa ei vain kuulu! Olen jo liki neljän vuoden ajan odotellut kosintaa enkä todellakaan tiedä, jaksanko odottaa kauempaa. Hän on kyllä maailman ihanin ja tahdon vanheta ja olla koko loppuelämäni vain hänen kanssaan, mutta minulle naimisiinmeno on tärkeä asia. En tahdo olla vanhoina päivinäni pelkkä tyttöystävä, vaan ihan oikea VAIMO.
Kannattaako minun enää odotella yhtään kauempaa?Jouduin edellisenkin pitkän suhteen lopettamaan miehen jahkailun ja toimettomuuden takia. Itse en kosi miestä, sillä hän tietää kyllä että tahdon naimisiin enkä myöskään suostu puhumaan naimisiinmenosta sen enempää ennen kosintaa, koska en muuten voi olla varma haluaako mies oikeasti viettää loppuelämän kanssani.
Kannattaako minun enää odotella yhtään kauempaa?Jouduin edellisenkin pitkän suhteen lopettamaan miehen jahkailun ja toimettomuuden takia. Itse en kosi miestä, sillä hän tietää kyllä että tahdon naimisiin enkä myöskään suostu puhumaan naimisiinmenosta sen enempää ennen kosintaa, koska en muuten voi olla varma haluaako mies oikeasti viettää loppuelämän kanssani.