Miten kasvot saa näyttämään hoikemmilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen laihtunut aika paljon. Mulla on edelleen mun mielestä pullea, tai no suoraan sanottuna lihava naama. Miten kasvoista saisi jotain muotoja esiin jne?
Ennen kuin joku pääsee sanomaan, jos kuitenkin olisit vaan lihava, niin laskin mun bmi:n ja se oli 23,4 ja harrastan liikuntaa päivittäin.

valoilla ja varjoilla, ota varjostuspuuteria tai mattapintaista aurinkopuuteria jolla varjostat esim. nenänsivut, poskiluun alta (kuten poskipunalla) ohimoilta hieman ja leukaperiä, tee kevyesti ettei jää hirveitä länttejä.. ja vastaavasti korostusväriä käyttämällä esim.hohtopuuteri hieman otsaa, nenänvarsi, silmän ulkoreunat,
näin kasvoille luodaan varjoa niihin kohtiin joista sitä puuttu ja valo tuo esiin sen mitä halutaan korostaa, optinen harha jota itse käytän päivittäin, lisää vielä hennosti poskiluun päälle punaa niin saat terveen hehkun kasvoillesi.
-Milla-

hiusten malli vaikuttaa myös paljon. ei mitään kiharapehkoa, eikä toisaalta myöskään mitään päätä pitkin menevää liimatukkaa. edestä oikein kerrostetut ja kevennetyt, ei siis mihinkän otsatukkamittaan.
ja meikillä ihan
todella saat paljon aikaan.

Yhteistyössä