Miten käsittelet omia epäonnistumisiasi? Esim. työhön liittyvää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletko helposti tosi ankara itsellesi, haukut mielessäsi idiootiksi, ja sun on vaikea päästä tapahtuneesta yli?

Vai osaatko ajatella rennosti - jokainen erehtyy joskus, ensi kerralla osaan toimia viisaammin?

No mä oon heti heittämässä hanskoja tiskiin. Sitten väännän vitsiä asiasta. Ja sitten katson ympärilleni, totean että muutkin mokaa, tajuan että olen ihan hyvä työssä kuitenkin, ja unohdan koko asian - mutta tekemääni virhettä en enää toista.

Oiskin niitä töitä jossa mokailla. Ärsyttää vaan koko ajan, kun ei kutsuja edes haastatteluihin tule. Tunnen itseni tosi epäonnistuneeksi työnhaussa, jos vain saisin tilaisuuden näyttää taitoni, niin tiedän että yllättäisin työnantajat positiivisesti. Voin sanoa suoraan että olen tosi huono markkinoimaan itseäni, mutta käytännössä tosi taitava monessakin jutussa - erityisesti alalla johon olen kouluttautunut.

Pienet mokat menee rapatessa roiskuu -asenteella, mutta kun teen jonkun isomman virheen, niin tarvitsen silloin aikaa ja tilaa ja itsekseen olemista asian analysoimiseen.

Haen aika paljon apurahoja ja muita rahoituksia, so. tuottajan hommia, ja niissä jollain tapaa kylläytyy näihin aina välillä vääjäämättä vastaantuleviin pettymyksiin, jotka eivät ole itseasiassa välttämättä minun epäonnistumisia mutta joista liian helpositi otan vastuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oiskin niitä töitä jossa mokailla. Ärsyttää vaan koko ajan, kun ei kutsuja edes haastatteluihin tule. Tunnen itseni tosi epäonnistuneeksi työnhaussa, jos vain saisin tilaisuuden näyttää taitoni, niin tiedän että yllättäisin työnantajat positiivisesti. Voin sanoa suoraan että olen tosi huono markkinoimaan itseäni, mutta käytännössä tosi taitava monessakin jutussa - erityisesti alalla johon olen kouluttautunut.

Lähäri! Tiietkö että ihan KAIKKI osaa pestä perseitä ja vaihtaa lakanoita?

Yhteistyössä