Miten Kannelmäen Prisman tuoretiskiltä ostetaan lämmin lounas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut on se tyhmää jäädä jankkaa tolleen... Kun ihminen ei tajua että pelkkää kinkkukiusausta pyydetään. Tottakai hän voi myös ajatella että olen tietämätön lounas vaihtoehdosta ja tarjoaa siksi myös sitä, mutta kuitenkin... Pistää ottamaan pannuun ja pahasti!!!

KOSKA, sitten siinä joutuu myös kiusalliseen tilanteeseen! Se myyjä menee hämilleen, minä meen ja molemmat on sillein " täh?? " vaikka edelleen mä pyysin sitä pelkkää kinkkukiusausta! näin on käyny jo muutamaan otteeseen... :( Ihan kun niille ois itsestäänselvyys myydä pelkkiä lounaita tai jotain !

Mä en tiedä oikein miten se systeemi toimii niillä... Mut eri tavoin kun ässässä...

Sit kiva kun rupee jo valmiiks jännittämään seuraavaa kauppa kertaa. Jos se ruuan osto ei taas onnistukkaan sujuvasti !

Sanot heti alkuun, ottaisin kinkkukiusausta, ei salaatteja tai muuta vain kiusauksen, kiitos.

Koska ostanet lounasaikaan? Eli se yleensä menee niin, että asiakkaat kokoavat sen tiskin valikoimista lounaan. Siihen voi ottaa kauhallisen kinkkukiusausta, pari lihapyörykkää ja salaattipuolelta vihreää juttua kylkeen. Sitten se punnataan yhdellä koodilla ja annetaan usein kertakäyttöhaarukka ja -veitsi mukaan. Vielä kun nappaat kylmätiskistä vaikka Pepsi Maxin siitä kaveriksi, niin voit kassalinjaston jälkeen aterioida vaikka heti siinä kaupan kulmalla. Useimmat tosin kiikuttavat saaliinsa siihen lähimpään toimistokompleksiin ja herkuttelevat yksin siellä avokonttorin nurkassa.

Koska ostanet lounasaikaan? Eli se yleensä menee niin, että asiakkaat kokoavat sen tiskin valikoimista lounaan. Siihen voi ottaa kauhallisen kinkkukiusausta, pari lihapyörykkää ja salaattipuolelta vihreää juttua kylkeen. Sitten se punnataan yhdellä koodilla ja annetaan usein kertakäyttöhaarukka ja -veitsi mukaan. Vielä kun nappaat kylmätiskistä vaikka Pepsi Maxin siitä kaveriksi, niin voit kassalinjaston jälkeen aterioida vaikka heti siinä kaupan kulmalla. Useimmat tosin kiikuttavat saaliinsa siihen lähimpään toimistokompleksiin ja herkuttelevat yksin siellä avokonttorin nurkassa.

Älä herraisä nyt sotke lisää tätä ongelmaa lihapyöryköillä, kertakäyttöaterimilla saati Pepsi Maxilla!!!