Miten kaljamahasta eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljiisss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se johtuu vaan siitä ettet oo juonut tarpeeks paljon kaljaa. Kun juo liian vähän, maha kasvaa ja kun juo tarpeeks niin se lähtee. Eli lisää kaljaa, kokeilet vaan paljonko pitää juoda ennenku se alkaa lähtee. Mulla lähti sit ku aloin juomaan korin päivässä.

Se johtuu vaan siitä ettet oo juonut tarpeeks paljon kaljaa. Kun juo liian vähän, maha kasvaa ja kun juo tarpeeks niin se lähtee. Eli lisää kaljaa, kokeilet vaan paljonko pitää juoda ennenku se alkaa lähtee. Mulla lähti sit ku aloin juomaan korin päivässä.

Kuule, vedäpä ihan rennosti käteen ja kisko kaljaa tai ole kiskomatta. Tai sitten painupa vittuun. :)

Mun veljellä, joka aina ajoittain vetää viikkotolkulla älyttömät määrät kaljaa, alkaa kyllä maha selvästi kutistua, kun lopettaa sen juomisensa. Toki siinä voi läskiäkin olla, mutta se pallomaha häviää.

syö vähemmän, liiku enemmän .. ellet jaksa hölkkäillä, reipas kävely -sauvakävely on hyvä ratkasu. tee myös ,punnerruksia ja vatsoja. jos jaksat.leukoja jalat hiukan eteen ottaa hyvin vatsaan joka kohdasta.. alku on aina,hankalaa yritä tehdä liikunnasta ,kaveri itelle .. kaikki liikunta on aina kotiin päin.. ..kyllä se vatsa lähtee varmasti..

Yhteistyössä