miten kaksonen ja vesimies tulee toimeen

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
ilman merkkejä molemmat, eli pitäisi olla lystikäs ja aktiivinen pari. kaksonen ja rapu on vierekkäisiä, eli voivat tuntea vetoa toiseen, mutta se siitä sitten. jouskari ja kaksonen pitäisi myös toimia, yleensä ilma- tulimerkit tulevat loistavasti toimeen keskenään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
kaksonen ja veskari on tosi hyvät kaverit.siis jos kamuja ollaan..niin samanlaisia.
muista en tiiä.mut parisuhdetta ei noitten kantsi perustaa...liian vapaudenkaipuisia!

ja flirttejä!
No meillä menee ihan hyvn vaikka kyseiset horoskooppimerkit omataan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:
entäpä kaksonen ja rapu,jousimies ja toinen kaksonen?ite olen rapu ja työkavereine näitä merkkejä en usko kooppeihin mutta kysynpä muodon vuoksi
Mie tulin hyvin toimeen mun apen kans joka ol kaksonen, kumpiki ku ollaa ilman kans tekemisis nii räsähdeltiin välillä mut kyllä myö sovittiinki, mun anoppi o rapu ja appeni ol kaksonen, hyvintulivat toimeen keskenään vuosikymmeniä.
 
Meillä myös kaksonen ja jousimies, ja parisuhde on erittäin hyvä =) Vesimiehen kanssa nyt ei niin kamuja olla, koska vesimies on sellainen oman tiensä kulkija ja vähän erakko... mulla isä ja nuorin poikani ovat vesimiehiä. Toisen kaksosen kanssa tulen yleensä hyvin toimeen :)
 

Yhteistyössä