A
a.p.
Vieras
[QUOTE="Topsi";24137651]Minä petin lasteni isää ja paljon. En ole ylpeä siitä mutta se oli silloin se. Vielä yhdessä asuessamme rakastuin tulevaan mieheeni. Ei nyt ihan suinpäin yhteen muutettu mutta ns lennosta vaihdoin miestä. Nyt ollaan oltu jo vuosia uusioperhe ja yksi yhteinen vauvakin on. Minun piti joskus käydä pohjamudissa jotta pääsisin pinnalle. Nyt olen onnellinen eikä pettäminen ole enää ollut mielessäkään. Mielestäni silloin ei petä jos on kaikki ok ja ihminen onnellinen.[/QUOTE]
Etsitkö toista miestä vai oliko suhteet sinun puolelta vaan seksiä ja kerroit sen miehille? Vai sanoitko että suhde on paska ja haluan eroon miehestä ja uuden tilalle?
Missä vaiheessa kävit pohjamudissa? Silloin kun menit yhteen uuden miehen kanssa? Eikö se olisi juuri uudesta miehestä sitä ei itsenäistä käyttäytymistä? Tai luulisi ainakin että kukaan mies ei ottaisi sellaista joka suree vanhaa liittoa.
Olenkohan mä ihastunut sitten vääriin miehiin, jotka ei ole halunneet sitoutua. =( Tai ainakaan muhun.
En haluisi pettääkään ja seksi ei ole minulle se tärkein juttu.
Etsitkö toista miestä vai oliko suhteet sinun puolelta vaan seksiä ja kerroit sen miehille? Vai sanoitko että suhde on paska ja haluan eroon miehestä ja uuden tilalle?
Missä vaiheessa kävit pohjamudissa? Silloin kun menit yhteen uuden miehen kanssa? Eikö se olisi juuri uudesta miehestä sitä ei itsenäistä käyttäytymistä? Tai luulisi ainakin että kukaan mies ei ottaisi sellaista joka suree vanhaa liittoa.
Olenkohan mä ihastunut sitten vääriin miehiin, jotka ei ole halunneet sitoutua. =( Tai ainakaan muhun.
En haluisi pettääkään ja seksi ei ole minulle se tärkein juttu.